Ik heb erg veel last van zweten bij mijn billen. Als ik naar school fietst zie je een hele afdruk van het fietszadel.
Ik zit er erg mee en wil er heel graag vanaf, zijn er meer mensen die dit hebben?
Wat helpt ertegen?
Ik hoop op reacties!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

se7entje schreef:Ken het, heb het ook.
Als ik met warm weer rijd heb ik ook een afdrukje op m'n zadel.
Maar ik zweet onder m'n oksels ook heel veel, daar heb ik spul voor van Vichy, dat helpt soms wel, soms niet.
Weet niet of je dat ook tussen je billen kan smeren, nooit gedaan.![]()
Weet wel dat het erg irritant is.
XxIriiSs schreef:misschien ligt het inderdaad aan het zadel van je fiets, dat het gewoon regen heeft opgenomen en dat als je gaat fietsen in je broek komt!

dan heb ik dit helaas ook.
Faruba schreef:Beetje talkpoeder tussen de billen,werkt prima!
nadjajump schreef:dat heb ik nou ook![]()
tijdens het paardrijden niet maar wel tijdens het fietsen, dansen en eigelijk altijd als ik het echt warm heb.....
als iemand de gouden tip heeft
Faruba schreef:Ook in talkpoeders heb je kwaliteitsverschil,misschien als het niet voldoende werkt naar je zin eens een ander merk proberen. Verder na het douchen goed afdrogen,liever eigenlijk droogfohnen,maar ik heb echt geen idee hoe je dat voor elkaar moet krijgen.

Hackie schreef:Een bontje over je (fiets) zadel ??
Is wel een beetje oma-achtig, maar als het werkt...

Bjorn Borgs bijvoorbeeld en even een tijdje geen string.

corientjuhh schreef:5min eerder weggaan van huis zodat je op school een andere broek aan kunt doen =D
Ik fiets in een trainingsbroek na school (18 km) en dan op school omkleden en na de les
Doe overigens ook vaak een anders tshirt aan