Het begon vorige week dinsdag met een klein blaasje,zonder rood oid eromheen, ik dacht dat 't een ontstoken haarzakje was,en heb 'm voorzichtig uitgeknepen,en er kwam wat vocht uit( een klein puntje vocht maar)
Paar dagen later kwam er een rode kring omheen, en werd 't wat donkerblauw/paarsachtig,maar 't jeukte helemaal niet, deed verder geen pijn.
Ik ben toch maar naar de huisarts gegaan, want er werd tegen me gezegt dat 't wel eens van een teek kon zijn,het werd er zo rood omheen.
Maar de huisarts dacht niet dat 't van een teek was, hij zei dat ik 't eerst maar even een week /10 dagen aan moet zien, en er wat jodium op moest doen.
Misschien kan 't ook van een grote bosmier of een ander insect zijn,maar wat ik zo raar vind is dat áls het van een bosmier zou zijn,ik helemaal geen prikje voelde, als 't me gebeten zou hebben....
Ik wacht nog maar even af, de rand eromheen word wel groter,maar als 't van een teek zou zijn, dan is 't binnenste gedeelte toch wit en dán heb je er een rode kring omheen?
Hier even een foto ervan, als iemand weet wat 't zou kúnnen zijn....

Ab-kuurtje en je bent zo weer de oude