Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, is best lastig hoor maar werkt wel.HappyAppy schreef:Een beetje vreemd verhaal, als ik het even goed gelezen heb, in een rap tempo, dan moet je je betaling via Spanje doen ??
Ik weet het niet, zou er zelf niet aan beginnen. Heb mezelf van het snoepen afgehaald, is best lastig hoor maar werkt wel.
Ik ben maar wat harder voor mezelf geworden, misschien ook iets voor jou ?? Ik hoop het. Succes in ieder geval.
Bij mij zijn de boosdoeners meer dat ik savonds teveel at, en dan vooral aardappels en pasta's.
. Ik ben dus het tegenpool van jou en ja ik weet dat het traag gaat en baal ik ook van en ik moet mezelf zweepslagen geven om naar de sportschool te gaan maar ik ga het toch doen. Denk er goed over na met dat soort dingen ik zou zelf nog liever aan het Cambridge dieet doen. Ik hoor zoveel goede dingen daarover.......... Tja..
). Zij heeft dit toen wel onder begeleiding van een dietist gedaan en ze heeft daarnaast ook een behoorlijk actief leven wat natuurlijk belangrijk is als je de kilo's er ook af wilt houden.
De kosten vallen mee; je betaald alleen de shakes/soepen.. en dat geld was je toch al kwijt geweest als je "gewone" voeding moet kopen (incl. friet, drop, snacks, etc.
).