Pijn ,wat zullen jullie doen ? spoed !

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Mellanie

Pijn ,wat zullen jullie doen ? spoed !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-10 11:59

over kwartiertje moet ik naar fysio, ( gebroken rug, is geheelt )
en daarna zou ik gaan werken proberen een middag.

maar heb net heel even gefietst en me spieren doen me pijn, zit hier gewoon te huilen van de pijn.
had ik gisteren ook al.
(het zijn echt de spieren)

maar er is niemand thuis, wat zullen jullie doen. naar de fysio toch gaan werken of thuis blijven en op bed gaan liggen ?

sorry voor spelfouten snel getypt :)

werk trouwens in een slagerij winkel verkopen, en dat soort dingen maar moet wel de hele tijd staan en bukken wat dus pijnlijkst is

Wendy15

Re: Pijn ,wat zullen jullie doen ? spoed !

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 12:00

Waarom overleg je dat straks niet even met je fysio??

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 12:01

naar de fysio kun je precies laten zien waar de pijn is en zit,
en dan naar je werk bellen, en uitleggen wat de fysio heeft verteld

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 12:01

Ik zou zowiezo wel naar de fysio gaan, en daar even overleggen of het slim is om te gaan werken. Maar dat lijkt me niet als je zoveel pijn hebt. ;)

lammie2701

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 12:02

ik zou je voor vandaag in ieder geval ziek melden op het werk en wel naar de fysio gaan, die kan misschien je spieren losmaken/masserenen je adviseren hoe en wat verder...

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 12:05

kun je niet gewoon een uurtje proberen? Ik ben ook een half jaar uit het werk geweest, en moet van de arbo nu weer beginnen met 2x in de week 1½ uur. (werk in supermarkt)

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-10 12:05

dankje wel :)
me baas snapt het gelukkig wel.
maar vind het zo raar.
heb zelf gevraagd of ik mocht komen(aandringen van me vader.)
ben net twee dagen uit korset maar van wanhoop heb ik hem nu weer om.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 12:06

Sowieso naar de fysio gaan en daarna (in overleg met hem/haar) beslissen of je al dan niet gaat werken.
Sterkte.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 12:06

Huilen van de pijn is geen goed teken. Ik denk dat je spiercorset nog niet sterk genoeg is. Daarbij kan het heel goed zijn dat je door de pijn verkeerd bent gaan bewegen. Een fysio is erg belangrijk in dit proces maar een mensen dieck therapeut kan je ook heel goed helpen. Ga niks forceren, ik zou voorlopig nog niet aan het werk gaan. Je kunt beter nu de tijd nemen en goed genezen dan de rest van je leven een zwakke rug te hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 12:07

Idd naar de fysio gaan en het aan haar/hem eerlijk vertellen dat je door de grond gaat van de pijn. Die weet vast wel wat je moet doen.

lammie2701

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 12:08

Piaffe_Girl schreef:
maar vind het zo raar.

je vader weet niet wat jij voelt dus vind niet dat hij het recht heeft om aan te dringen dat jij je grenzen voorbij gaat lopen...
je zegt dat je net 2 dagen uit het korset bent, lijkt me dat je spieren daar ook aan moeten wennen en dan lijkt het mij ook logisch dat je nog niet kan werken, je spieren zijn er immers niet sterk genoeg voor...

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 12:10

idd nog rustig aan doen, zeker als je baas begrip heeft! Dan ben je straks des te sneller weer op de been!
En inderdaad even met de fysio overleggen, maar niks over haasten! Spieren moeten wel weer 'getraind' worden natuurlijk maar niet direct gewoon aan het werk, zeker niet als je net uit het korset bent, dan heeft je lichaam aan gewoon dagelijkse dingen denk ik z'n handen al wel vol.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 12:47

Piaffe_Girl schreef:
maar vind het zo raar.

je hebt net gefietst en je bent net uit de korset?. heb je geen tips gekregen hoe dit op te bouwen want wat je nu hebt is gewoon spierpijn.

Ik zou zeker naar de fysio gaan En je fysio vragen hoe je spieren weer op te bouwen (schema). Fietsen is zwaar vooral met dit weer en moet je rustig aan doen.

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-10 13:05

ben er net weer van de fysio heb tips mee gekregen en oefeningen in de sportschool, wat verbetering moet zorgen voor me rug. maar niet te veel fietsen mag ook niet te veel. :j
werken mocht ik ook nog eerst niet nu nog paar dagen rustig aan doen en dan langzaam opbouwen eerst een uurtje bijvoorbeeld.

heb al met me baas overlegt, volgende week begin ik langzaam weer. die had er wel begrip voor :j

lammie2701

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 13:07

Piaffe_Girl schreef:
ben er net weer van de fysio heb tips mee gekregen en oefeningen in de sportschool, wat verbetering moet zorgen voor me rug. maar niet te veel fietsen mag ook niet te veel. :j
werken mocht ik ook nog eerst niet nu nog paar dagen rustig aan doen en dan langzaam opbouwen eerst een uurtje bijvoorbeeld.

heb al met me baas overlegt, volgende week begin ik langzaam weer. die had er wel begrip voor :j

wat fijn dat je baas er begrip voor heeft en dat je fysio je goed heeft kunnen helpen...
veel sterkte met het herstel...

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 13:17

ben je vandaag voor het eerst uit je korset? geen wonder dat je pijn hebt! Ik heb vorig jaar ook mijn rug gebroken en toen ik na 10 weken voor het eerst uit het korset ging, ging ik ook stuk. Ik ben toen fysio fitness gaan doen, fitness onder begeleiding van een Fysio. Heeft mij goed geholpen. En rustig opbouwen. Ik ben begonnen met 3 dagen werken van 3 uur.