Gisterochtend ben ik wakker geworden met een branderig rechteroog. Niet echt iets waar ik raar van opkijk. In de loop van de dag ging het alleen echt zeer doen, maar niks in het oog te zien.Vooral knipperen en dichthouden deed zeer. Vanmorgen deed het nog meer zeer en dus overlegt met de huisarts.Eigenlijk had hij geen plaats maar ik kon gelukkig vanmiddag tussendoor om te kijken of er toch niks inzat.
Oog is verdooft en tot onze verbazing zit er toch wat in wat vast zit in mijn hoornvlies. Na overleg met een oogarts heeft de ha geprobeert het weg te frezen, maar het zit dus zo diep dat er nu nog iets in vastzit van mimimaal 1 bij 1 mm. Nu is het duimen dat met zalf en veel spoelen het laatste stukje er zelf uitkomt, maar waarschijnlijk moet ik morgen toch naar de oogarts voor snij en peuterwerk.brr.
Het lijkt iets van metaal te zijn, maar hoe en wat is een raadsel. Ik draag een bril en heb in het weekend ook niets raars gedaan.
Wie heeft dit al eens gehad en kan me meer vertellen over het hoe en wat bij de oogarts en de genezingstijd. Gelukkig is het mijn slechte oog maar toch. De verdoving begint nu uit te wereken en het gaat nu pas echt pijndoen ondanks de pijnstiller.