Allereerst: bedankt voor alle reacties! Ik heb het idee dat het nu ook iets uitstraalt naar boven (tot aan de schouderbladen). Het lijkt een beetje erger te worden.
ponyta schreef:Laurie zit je wel recht !
Anders raad ik je aan om naar cesar therapie te gaan.
Heb precies gehad wat jij hebt.

Geen idee eigenlijk.. ik geloof het wel, maar dat kun je zelf lastig beoordelen.
robin_hood schreef:Kan heel veel verschillende oorzaken hebben die hier niet zo maar aan te geven zijn, laat staan op te lossen zijn. Bv: Spierklachten door overbelasting, SI strain, irritatie van een tussenwervelschijf, enz.
Gewoon even naar een fysiotherapeut gaan om na te laten kijken, daar hoef je geen verwijsbrief voor te hebben van een arts. Je kunt ook naar je huisarts gaan maar die vindt "slechts" 2 weken klachten meestal nog niet interessant genoeg om er iets aan te doen en geeft vaak hooguit een spierverslapper mee.
Ik ga het zeker overwegen. Ik zal eens kijken of er hier eentje in de buurt zit.
Sieltjuh schreef:Ga alsjeblieft naar een HA of direct door naar een fysio (ik zou het laatste doen). Nu is het in jouw ogen nog niet erg en ik hoop ten zeerste voor je dat het ook niet erger wordt, maar rugklachten zijn ver-schrik-ke-lijk!
Een fysio/manueel therapeut heeft goede kijk hiervoor en kan je vaak goed helpen. En eventueel oefeningen mee geven.
Ik ben altijd héél terughoudend met dat soort dingen.
Ik moet wel toegeven dat dit me behoorlijk begint te irriteren, dus je hebt zeker gelijk.
Focussed schreef:Naast allerlei spier- en zenuwbeknellingen die het kunnen veroorzaken kunnen het ook je nieren zijn. En met gezwollen (en dus ontstoken) nieren moet je niet te lang doorlopen, anders mag je straks 3keer per week aan de dialyse omdat ze helemaal kapot zijn..
Je kunt gewoon even plasje inleveren bij de HA om te kijken of er eiwitten in je urine zitten die duiden op defecte nieren. En mocht dat niet zo zijn, kun je meteen een doorverwijzing vragen naar een fysio.
Ik stuur je even een PB'tje!
vaaleriee schreef:Ik heb dit ook altijd heel erg. Toen ik een keer van een paard gevallen ben, moest ik een foto laten maken en daar
kwam uit dat ik een open verborgen ruggetje heb. Meestal krijg je hier pas op latere leeftijd last van.
Zoek anders eens op google naar 'spina bifida occulta' Het kan natuurlijk iets heel anders zijn maar je weet nooit

succes!
Het kan natuurlijk ook zijn dat je een verkeerde beweging hebt gemaakt en het in je rug geschoten is. Ik wil je niet bang maken!
Zou wel even langs de fysio/HA gaan, rugpijn is echt niet lekker.
Ik ga het zeker opzoeken, bedankt! 
savanna04 schreef:zelf ben ik ook niet iemand die snel naar huisarts gaat maar zou als ik jou was wel even heen gaan.
had in mijn zwangerschappen ook heel erg last van lage rug maar van huisarts kwam dat door zwangerschap niks aan te doen. heb er nog wel last van en trekt door naar linker been maar om naar huisarts te gaan. mwa
Ja, dat heb ik ook inderdaad.. Ik ben op de een of andere manier altijd bang om voor 'niets' te gaan of over te komen als aansteller.