Ik vertel mijn verhaal omdat ik graag wil weten of er meer mensen zijn die dit hebben gehad, of iemand kennen die dit heeft (gehad)
vier weken geleden kreeg ik een oog infectie, binnen 2 dagen was mijn rechter oog helemaal dicht. Toch maar naar de dokter... en een zalfje gekregen. Die mocht ik maar 2 weken gebruiken, maar het was nog niet helemaal over en begon ook wazig te zien. Terug dan maar.. bij de dokter werd ik meteen doorgestuurd naar een oogarts, want de huisarts vertrouwde het allemaal niet.
spoed spoed naar het ziekenhuis.. daar allerlei tests gedaan en de conclusie was: een virale infectie waar ik twee verschillende oog druppels voor kreeg, het zou met een paar dagen over moeten zijn.
Het ging over, oog niet dik en rood meer, maar ik zie er alleen niks meer mee! Het is alsof je onder water zwemt en dan je ogen open doet.. zo wazig allemaal.
( gelukkig heb ik mijn linker oog nog die het gewoon goed doet )Bij de controle kon ik echt KOEIEN van letters niet lezen en zei de oogarts dat het een Adeno-virus is geweest, die mijn hoornvlies heeft beschadigd en er nu vlekjes op zitten waardoor ik wazig zie.
Moet nog wel druppelen, en het kan weg trekken met een mand of 3 (!) MAAR het kan ook zo blijven....
vind het spannend allemaal... hoop dat het over gaat! Meer mensen die dit ooit hebben gehoord?