buikgriep of iets anders?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Naamloos1

buikgriep of iets anders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-10 17:49

mijn huisgenoot is al vanaf vrijdagnacht heel ziek.. extreem vaak overgeven... alles wat ie eet komt er weer uit zeilen, hij heeft wel honger elke keer, maar het komt er zo weer uit..

nu is ie gister naar de dokter geweest, en de dokter had gezegd dat als hij vandaag nog last had dat hij dan naar het ziekenhuis zou moeten.. ivm dat hij ook last heeft van zn blaas... hij heeft hier een gezwel in..(waaraan hij binnenkort wordt geopereerd) en zn urine loopt niet goed weg.. en hierdoor krijgt hij dus ook grote kans op bloedvergiftiging..

hierdoor kan de HA ook niks voorschrijven voor zn misselijkheid e.d.. omdat dit tegen hem gaat werken..

hij kwam net even thuis (hij is deze dagen bij zn ouders) en gaat nu naar ziekenhuis toe.. moet nog steeds elke keer overgeven... en hij kan niet plassen...

wat ik me nu afvraag.. zou het buikgriep zijn? of zou het te maken hebben met zn blaas of zou er wat anders aan de hand zijn?

(ik heb namelijk emotofobie (extreme angst voor overgeven) dus vandaar dat ik graag even van jullie wil weten wat jullie hiervan denken..)

Naamloos1

Re: buikgriep of iets anders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-10 18:24

niemand een idee?

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:51

Ik denk dat de huisarts wel weet wat hij zegt .. en dat het dus niet uitmaakt WAT je huisgenoot net heeft ..
hij kan geen medicatie nemen en de HA heeft gezegd dat hij naar het ziekenhuis moet en jij zet in je post dat hij naar het ziekenhuis gaat ..

Dus ik ga er vanuit dat hij intussen in het ziekenhuis is en dat ze hem daar wel verder helpen ? :)

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:53

Voor een gewone buikgriep hoef je niet naar het ziekenhuis hoor.. :P Denk iets anders of anders combinatie van het gezwel en buikgriep ;)

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-10 19:11

Leentje_ schreef:
Ik denk dat de huisarts wel weet wat hij zegt .. en dat het dus niet uitmaakt WAT je huisgenoot net heeft ..
hij kan geen medicatie nemen en de HA heeft gezegd dat hij naar het ziekenhuis moet en jij zet in je post dat hij naar het ziekenhuis gaat ..

Dus ik ga er vanuit dat hij intussen in het ziekenhuis is en dat ze hem daar wel verder helpen ? :)

tja we zullen zien.. nog niks gehoord..

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-10 19:59

tabetje gekregen voor misselijkheid en een beencatheter... weet dus nog niks verder over of het buikgriep is of niet :n

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 20:01

waarom wil je per se weten of het buikgriep is ??

De wc ed kan je toch al ontsmetten uit voorzorg ?

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-10 20:05

omdat hij dan in mijn ogen een 'bacteriebron' is die hier in huis rondloopt.. (emotofobie is heel ernstig op zulk gebied..) als hij buikgriep heeft.. kan hij me op allerlei manieren aansteken snap je? al via de lucht...

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 10:16

Wat een hel moet dat voor jou zijn zeg!!
(heb emetofobie gehad, ik kan me niet herinneren dat ik zonder geleefd heb en rond mijn 21e ben ik eroverheen gekomen, dus ik begrijp je helemaal)

Hoe gaat het nu met jou en met je huisgenoot? Als het buikgriep is heb je volgens mij tussendoor ook geen honger dus ik denk dat het iets anders geweest is, hij had ook geen diarree als ik het goed begrijp, en dat gaat toch wel vaak samen.