Uitstrijkje voor baarmoederhalskanker

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Re: Uitstrijkje voor baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 10:29

zo net geweest viel weer reuze mee nu 10 dagen wachten

germie

Berichten: 26075
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Uitstrijkje voor baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 18:54

Heb ook weer een oproep gekregen, gaat wederom bij oud papier. Mijn gegevens zijn vorig jaar voor de 2e keer (andere arts) wederom onterecht bewaard of gedeeld met een verkeerde persoon met dezelfde achternaam. Dus het vertrouwen is te geschaad.

PeerAppel

Berichten: 3944
Geregistreerd: 06-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 18:55

germie schreef:
Heb ook weer een oproep gekregen, gaat wederom bij oud papier. Mijn gegevens zijn vorig jaar voor de 2e keer (andere arts) wederom onterecht bewaard of gedeeld met een verkeerde persoon met dezelfde achternaam. Dus het vertrouwen is te geschaad.


Ja want dat is natuurlijk erger dan baarmoederhalskanker.

+:)+

Tiggs

Berichten: 7536
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 18:57

Aan principes heb je lekker veel als je dood bent.

germie

Berichten: 26075
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 19:00

En wederom mag je dus niet je mening geven. En dat doe ik dus wel. Ik heb er 1 keer aan meegedaan, pijn gedaan en 4 dagen nagebloed. UItslag gedeeld met verkeerde persoon. Dat vind ik toch behoorlijk ernstig. Ben er dus op tegen. Prima als een ander gaat, maar ik niet. bovendien kan ik geen hpv hebben.
Ik wens dus ook geen commentaar op mijn correcte en eerlijke en toegestane mening. Ik ga ook geen commentaar leveren voor al die mensen die wel heengaan. Dus ik zal mijn mening hier blijven herhalen als er gezeurd blijft worden. En ja, ik weet dat sommigen dan voor de lol gaan zeuren, maar ik mag hier wel melden dat ik niet ga. Ben je het er niet mee eens, negeer het dan. Dan is het een pagina verder weer doodgebloed. Nu zal het open blijven en zal ik het ook blijven herhalen omdat ik gewoon ook gerespecteerd wil worden met mijn mening die gewoon mag. En ik vind het wel ernstig dat mijn gegevens gedeeld zijn. Dat is dus een nadeel van zo'n onderzoek. En dat mag ook belicht worden.

PeerAppel

Berichten: 3944
Geregistreerd: 06-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 19:04

Ik zeg nergens dat jij niet je eigen mening mag geven en Tiggs ook niet. Kan je alleen wel het advies geven om die brief eens uit de oud papier bak te gaan vissen. Er zijn zat dames die je wel in geuren en kleuren details willen geven over hoe naar verdere behandelingen zijn. Ik kan je als 30-minner al wel vertellen dat zo'n uitstrijkje niks is vergeleken met een biopt (ik bloedde 1,5 week na). Van andere behandelingen weet ik niet eens wat.

En ja dat uitslag delen met een verkeerd persoon is niet professioneel natuurlijk, maar kan gebeuren. Al helemaal met jouw veel voorkomende achternaam. ;)

Ik vraag me ook in hemelsnaam af waarom je je hier komt melden met die imo nutteloze mening? Volgens mij is het in dit topic de bedoeling om elkaar te steunen als je wél heengaat of om juist dat extra zetje te geven als er getwijfeld wordt.

maxie

Berichten: 2220
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 19:07

Waarom meld je het hier dan?

Ik ben dolblij dat ik wel ben gegaan na een slechte uitslag. Anders had het nog veel pijnlijker kunnen aflopen. En geloof me een lis doet wel iets meer zeer en bloed je wel iets langer van.

Ieder zijn mening maar denk niet dat deze mededeling hier op zijn plek is na zoveel mensen die wel een slechte uitslag hebben gehad en daardoor wel pro uitstrijkje zijn..

germie

Berichten: 26075
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 19:09

Ja, maar het is bij mij dus 2 keer gebeurd nu. Dus ik ben nu zeker erg op mijn hoede. Stel het gaat wel een keer om iets ernstigs, dan is het echt erg. Ik neem een eventuele niet geziene slechte uitslag dan wel voor lief. Ik ga toch niet aan de chemo, want daar word je nooit meer de oude van.
Laatst bijgewerkt door germie op 02-10-18 19:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 19:10

Kan je dan wel ergens een klacht indienen Germie? Zo'n arts moet toch eigenlijk op het matje geroepen worden, wand dit is echt heel slordig en kan echt niet :n

germie

Berichten: 26075
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 19:13

Goldie schreef:
Kan je dan wel ergens een klacht indienen Germie? Zo'n arts moet toch eigenlijk op het matje geroepen worden, wand dit is echt heel slordig en kan echt niet :n

Dat weet ik niet. Ik denk het wel, want je kunt ook klachten bij de tuchtcommissie neerleggen. Misschien had ik dat wel moeten doen. In 1 geval helpt het niet meer, die arts is met pensioen.

Tanya
Berichten: 10084
Geregistreerd: 28-12-01

Re: Uitstrijkje voor baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 20:24

Ik ben als 30 minner ook erg blij dat ik uitstrijkjes heb gehad, anders was ik er misschien over een paar jaar minder goed vanaf gekomen. Sta nu tenminste onder goede controle.

Jammer dat de uitslag bij de verkeerde persoon terecht is gekomen germie, maar wat mij betreft nog altijd minder erg dan kanker.
Ik snap dus ook niet zo goed waarom je hier perse moet komen melden dat je niet gaat? Je weet dat er in dit topic veel mensen zitten die de nare gevolgen van het HPV hebben ondervonden en bij wie een uitstrijkje wel levensreddend is geweest (of nouja de behandeling dan, het uitsteijkje zelf redt natuurlijk geen levens). Voelt alsof je even zelf graag wil komen rellen. Niet het juiste topic daarvoor.

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Re: Uitstrijkje voor baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 20:26

moet nu 10 dagen wachten ondanks dat ik denk zal toch wel niks zijn, heb ik toch wel wat zenuwen

Morris

Berichten: 3446
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 20:28

germie schreef:
Heb ook weer een oproep gekregen, gaat wederom bij oud papier. Mijn gegevens zijn vorig jaar voor de 2e keer (andere arts) wederom onterecht bewaard of gedeeld met een verkeerde persoon met dezelfde achternaam. Dus het vertrouwen is te geschaad.


Ja, en? :?
Welk punt wil je maken?

Sanet

Berichten: 7989
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 20:32

Mijn buurman is ook eens aan komen zetten met mijn medicatie, was ook niet goed gegaan, maar dat is geen reden om dan maar niet meer mijn medicijnen te nemen..

Kun je alleen maar baarmoeder(hals)kanker krijgen door hpv? Of zijn er ook andere mogelijkheden die middels de test eruit kunnen komen.

En hoe zit het als je al jaren dezelfde partner hebt? (En er vanuit gaande dat hij ook alleen met mij het bed deelt :) ). Ik had nu geen hpv, krijg ik het dan nooit?

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 20:38

germie schreef:
En wederom mag je dus niet je mening geven. En dat doe ik dus wel. Ik heb er 1 keer aan meegedaan, pijn gedaan en 4 dagen nagebloed. UItslag gedeeld met verkeerde persoon. Dat vind ik toch behoorlijk ernstig. Ben er dus op tegen. Prima als een ander gaat, maar ik niet. bovendien kan ik geen hpv hebben.
Ik wens dus ook geen commentaar op mijn correcte en eerlijke en toegestane mening. Ik ga ook geen commentaar leveren voor al die mensen die wel heengaan. Dus ik zal mijn mening hier blijven herhalen als er gezeurd blijft worden. En ja, ik weet dat sommigen dan voor de lol gaan zeuren, maar ik mag hier wel melden dat ik niet ga. Ben je het er niet mee eens, negeer het dan. Dan is het een pagina verder weer doodgebloed. Nu zal het open blijven en zal ik het ook blijven herhalen omdat ik gewoon ook gerespecteerd wil worden met mijn mening die gewoon mag. En ik vind het wel ernstig dat mijn gegevens gedeeld zijn. Dat is dus een nadeel van zo'n onderzoek. En dat mag ook belicht worden.

Uhm waarom kan je geen hpv hebben ?

germie

Berichten: 26075
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Uitstrijkje voor baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 20:40

Asexueel dus geen sex. Gore activiteit. Maar ik praat wel metdeschuine praat mee hoor. Lol.

maxie

Berichten: 2220
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 20:42

Sanet schreef:
Mijn buurman is ook eens aan komen zetten met mijn medicatie, was ook niet goed gegaan, maar dat is geen reden om dan maar niet meer mijn medicijnen te nemen..

Kun je alleen maar baarmoeder(hals)kanker krijgen door hpv? Of zijn er ook andere mogelijkheden die middels de test eruit kunnen komen.

En hoe zit het als je al jaren dezelfde partner hebt? (En er vanuit gaande dat hij ook alleen met mij het bed deelt :) ). Ik had nu geen hpv, krijg ik het dan nooit?


Ik heb ruim 5 jaar dezelfde partner (die geen uitstapjes buiten de deur heeft gemaakt) en toch HPV en daardoor een pap3b cin 3 gehad. Of de hpv weg is weet ik nog niet.

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 20:43

gore activiteit???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 20:46

SecretLIN schreef:
gore activiteit???


Verdiep je ff in aseksualiteit ;)

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Re: Uitstrijkje voor baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 20:48

ik weet wat het is maar moet dat zo neergezet worden als ze zegt dat ze dat heeft weet iedereen ook wel genoeg lijkt me

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 20:49

SecretLIN schreef:
ik weet wat het is maar moet dat zo neergezet worden als ze zegt dat ze dat heeft weet iedereen ook wel genoeg lijkt me

Ja dat mag ze

germie

Berichten: 26075
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 20:57

Nu even offtopic, maar asexualiteit is een onbegrepen geaardheid. Ik ben romantisch asexueel. Je mag best mij masseren of een keer zoenen, maar tussen de benen is verboden gebied, geen behoefte aan. Verliefd worden kunnen wij ook gewoon. Het elkaar voorzien van lichaamssappen is totaal onaantrekkelijk ( tongzoenen ook). 1% van de bevolking heeft het, dus best veel. Is geen ziekte of afwijking, maar een echte geaardheid. Kijk maar op asexuality.org
Eigenlijk heel normaal dus, maar er lijkt een taboe op te rusten. Is vrij onbekend. Ik doe wel aan schuine praat e.d. :D maar niet aan de daad.

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 21:04

germie schreef:
Nu even offtopic, maar asexualiteit is een onbegrepen geaardheid. Ik ben romantisch asexueel. Je mag best mij masseren of een keer zoenen, maar tussen de benen is verboden gebied, geen behoefte aan. Verliefd worden kunnen wij ook gewoon. Het elkaar voorzien van lichaamssappen is totaal onaantrekkelijk ( tongzoenen ook). 1% van de bevolking heeft het, dus best veel. Is geen ziekte of afwijking, maar een echte geaardheid. Kijk maar op asexuality.org
Eigenlijk heel normaal dus, maar er lijkt een taboe op te rusten. Is vrij onbekend. Ik doe wel aan schuine praat e.d. :D maar niet aan de daad.

Schuine praat kan ook een soort seks zijn ( in je hoofd) toch ;)

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 21:05

quera schreef:
SecretLIN schreef:
ik weet wat het is maar moet dat zo neergezet worden als ze zegt dat ze dat heeft weet iedereen ook wel genoeg lijkt me

Ja dat mag ze


sorry hoor mag ik ook zeggen wat ik vind

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 21:05

quera schreef:
SecretLIN schreef:
ik weet wat het is maar moet dat zo neergezet worden als ze zegt dat ze dat heeft weet iedereen ook wel genoeg lijkt me

Ja dat mag ze


Idd :j