ik weet dat er al genoeg berichtjes zijn geopend over lijnen
maar nu vraag ik jullie hulp echt
ik heb 1 mei een ongeluk gehad en heb hier bij mijn meniscus en kruisbanden kapot gehad
ik ben op 21 juli hier aan geopereerd het gaat op zich goed met mijn knie wel nog veel pijn
maar dat wendt wel na 3 maanden als je zo lang er mee zit
nu ben ik gisteren op controle geweest en toen zij de dokter
ja je gewicht help ook niet mee met de genezing
ik dacht nou bedankt ik weet dat ik niet de slangste ben maar moet dat zo gezegt worden
hij zij het anders maar dat kan ik hier nog geneens neer zetten
ik wil altijd al af vallen maar het gaat bij mij best moelijk omdat ik ibs heb en een lactose allergie
hier door hou ik best veel vocht en kan ik slecht naar de wc toe kan zoms dagen niet dat hoopt ook op
nu hoop ik dat jullie een goed dieet weet dat niet het jojo effect heeft en wat ik kan vol houden
ik wil er ongeveer 25 kilo kwijt (mijn lengte is 1.63m en helaas weeg ik 100 kilo
)ga nu aub niet steeds over mijn gewicht vallen van ja dat is wel zwaar( dat weet ik ook )
er zijn zat mensen die hun gewicht nog geneens durven te zeggen nou ik wel
en ik hoop dus ook op jullie steun en advies zo dat ik als straks weer goed kan lopen
mijn knie mijn gewicht beter kan houden en de dokter verstelt staat dat het me gelukt is om af te vallen
het gaat wel traag, maar hoe trager, hoe langer de kilo's wegblijven!
dus trek het je niet aan dat-ie je lomp verteld heeft dat er wel wat af kan) je aanbevelt dat je af moet vallen dan kan hij je ook doorverwijzen naar een goede dietist.