Ik wil even een soort van advies, of ik nou wel of niet de HA moet bellen. Een paar weken geleden heb ik een trap gehad van een veulen tegen mijn bovenarm, redelijk hard en had dan ook echt een hele blauwe arm en een soort van spierpijn de dag er na, kon mijn arm niet omhoog krijgen enzo. Nou goed dat is over gegaan, spierpijn weg blauwe plek weg. Nu is alleen sinds begin deze week de spierpijn (alleen dan nog een keer zo erg) terug en kan ik heel weinig met mijn arm, omhoog 'tillen' lukt nu wel maar na een paar seconden doet het zoveel pijn dat hij echt weer naar beneden moet. Verder kan ik niks optillen heb er gewoon de kracht niet voor lijkt het wel. Ik heb geprobeerd of het misschien normaal is (of mijn andere arm het ook doet) horizontaal mijn armen van me af gehouden. Mijn goede arm hield het zo een hele tijd vol, gekke arm was na een paar tellen helemaal aan het trillen en doen, deed pijn, dus laten zakken.
Iemand enig idee wat het kan zijn en of een HA hier überhaupt iets mee kan? (dat lijkt mij nl sterk, daarom heb ik ook weinig motivatie om hem te bellen) of kan ik bij een drogist een zalfje oid wat er tegen/voor helpt halen?
Dankjewel alvast!