Sinds een aantal weken gaat er hier op Schiermonnikoog een heel nare (kriebel?)hoest rond. Een hoest die zo'n 6 week kan duren en wat je gewoon maar hebt uit te zieken. Nou is het geval dat het virus mij ook te pakken heeft gekregen en ik nu eeuwig loop te hoesten(nu ongeveer een week).
Ik heb regelmatig onwijse hoestbuien. De ene dag is het een echte kriebelhoest en begint het als ik alleen maar adem of probeer te praten, maar de volgende dag hoest ik er ook slijm bij op. In beide gevallen heb ik het gevoel alsof ik erin blijf hangen en krijg er regelmatig kotsneigingen
van. Ik slaap er slecht door, heb overal last van door het hoesten, krijg er een onwijs zere keel van en ben er gewoon meer dan klaar mee.Nou was mijn vraag of jullie ook middeltjes weten om het hoesten wat te verzachten of alleen al een klein beetje te verminderen? Dit is zo geen doen namelijk. Ik heb al Tussistin en Bisolvon geprobeerd en beide werken totaal niet. IJsjes eten doe ik al voor mij keel, maar dat is ook het ergste niet.
Dus kom maar op met jullie tips!
Anne!

), maar ik heb toch liever iets anders.
.
Codeïne werkt idd erg goed, dit jaar heb ik ook een puffer gekregen (werkte niet) en uiteindelijk een antibioticakuurtje. Het is sowieso wel aan te raden even langs de HA te gaan.