Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik wens je heel veel sterkte en hopelijk komt het snel allemaal weer goed! 
Ik ben alleen nog vergeetachtiger geworden en chaotischer, dat was ik al maar nu nog veel erger. Ik denk dat ik na 2 weken geen last meer van dat afgevlakte had. Ik slik tramadol al meer dan een jaar en voor mij werkt het nu vrij goed. 2x daags 100mg was te weinig met 150 gaat het redelijk. Heb je ook de retard versie? Is erg fijn omdat het gecontroleerd afgeeft en je daardoor minder rotzooi slikt. Kun je wel alles bewegen? Sta je onder controle van een fysio? 

Je kunt het eens aan je apotheek/huisarts vragen, ik vind het wel fijn om maar 2x daags te slikken. Hoever is het bot geheeld? Is er iets aan gegroeid of nog helemaal niks? Belangrijk is om je vingers veel te bewegen en ook daarbij kan een fysio helpen, ook het soepel houden van je schouder is erg belangrijk. Ik ging al naar hem toe toen ik pas 3 weken in het gips zat. Ik zou eens een second opinion proberen, ik heb veel gehoord (van PD patiënten) over Nijmegen. Maar er is ook een hand/pols instituut ergens (kom niet meer op de naam of plaats) die erg goed zijn.