Ik ben me er bewust van dat dit een oud topic is maar ik wil toch even de uitkomst van de symptomen delen met jullie, aangezien ik er niet aan twijvel dat meerdere mensen hier last van hebben en ik ontzettend goed weet hoe vervelend dit kan zijn:
Deze symptomen wijzen op overgewicht, een te hoog cholesterol gehalte en de aanloop naar diabetes type 2.
Op het eerste gezicht ben ik aardig gevuld en word over het algemeen niet als dik beschouwd (omdat ik vrij lang ben) maar desondanks heb ik last gehad van bovenstaande symptomen.
Ik ben uiteindelijk bij de internist beland die mij wat verder onderzocht heeft (ook urine, inderdaad schildklierwaarden, bloeddruk, bloed, cholesterol etc etc) en daar kwam uit dat, als ik niet als de sodemieter wat meer zou doen aan mijn gewicht en eetpatroon dat ik binnen notime Diabetes type 2 op mijn brood kreeg.
Voelde de bui al wel een beetje hangen dus was al begonnen met calorien tellen (wat werkt voor mij) Na deze uitslag ook begonnen met Xbox kinect sports, pro active drankjes elke ochtend en becel bakboter gaan gebruiken. Ik ben nu 3 maanden verder en ik heb me in tijden niet zo fit gevoeld. Ik ben slechts een kilo of 4 nu afgevallen, maar met een ander eetpatroon, letten op calorien, meer bewegen en colesterol verlagen heb ik al een wereld van verschil kunnen bewerkstelligen. Ik ben niet goed in het afvallen, maar dit werkt echt prima voor mij!
Ik hoop dat mensen wat aan deze info zullen hebben!