Ben ik ziek?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gucci_

Ben ik ziek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-10 17:16

De laatste tijd als ik me bv buk en weer opsta, dan word ik even duizelig/licht in mijn hoofd. Als ik in de verte kijk heb ik het ook wel eens. Gisteravond was ik erg moe en ik dacht dat ik wel meteen in slaap zou vallen, maar ik slaapte pas half 8 vannochtend. Vorige week was er ook een dag dat ik me heel erg slap voelde. 's Avonds voelde ik me een stuk beter en had ik even geskeelerd.
En sinds gisteren heb ik ook last van een kies of kaak, dat deed vannacht zeer. In maart heb ik in diezelfde kies nog een vulling gekregen, zou die er misschien uit zijn gegaan?
Vandaag heb ik weer wat hoofdpijn en ik eet op de linkerkant, ook heb ik het wat heet, terwijl het buiten niet zo warm is.
Nu heb ik veel zorgen aan mijn hoofd, vooral over schoolkeuze en nog veel andere dingen, maar ik wil liever niet alles op bokt zetten. Kan het daarmee te maken hebben?

Jeanine93

Re: Ben ik ziek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 17:20

Ga even naar de dokter zou ik zeggen. Die kan je beter helpen dan bokt ;)

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 17:23

Idd ga even langs de dokter...
Zou best kunnen zijn dat je HB gehalte wat laag is, ik heb namelijk precies de zelfde klachten gehad een jaar geleden ;) Bleek bloedarmoede te hebben, medicijnen gehad en nu gaat het prima!
Dus naar de dokter gaan heeft altijd zin!

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 17:24

Klinkt als een typisch gevalletje stress.. Maw vooral jezelf niet zo druk maken en in de tussentijd wachten tot het overgaat. Door te stressen jaag je je lijf vol met oa stresshormonen die de boel inwendig op stelten zetten en die zijn er niet zomaar uit. Dus reken maar dat je ook nadat je bent gestopt met stressen je nog een fikse tijd er last van hebt. Wat je wel zou kunnen doen is goed veel ijzer eten, je zou zo ook lage HB kunnen hebben (vanwege je duizigheid). Als je het zeker wilt weten kun je altijd even langs de dokter gaan.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 17:27

Ik herken veel uit je verhaal :) maar zit nu midden in een stress periode.
Ik denk dat een afspraak bij de dokter een goed idee is voor jou.

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 20:57

alleen een dokter kan precies vaststellen wat er met jou aan de hand is, dus ik zou denk k naar de dokter gaan. Wij kunnen alleen maar speculeren over wat er mogelijk allemaal met jou aan de hand is.

groetjes Mij