Op internet lees ik soms artikelen over antioxidanten, dan gaat het natuurlijk over hoe belangrijk antioxidanten zijn. Loop 'de Tuinen' binnen en je wordt overvallen door allemaal potjes en flesjes die je gezondheid verbeteren. Ik moet zeggen dat ik in sommige potjes wel geloof(de inhoud van het potje dan he
). De merken beloven je een fitter, frisser, gezonder leven. Kortom de kruiden (of wat er ook in het potje zit) zorgen ervoor dat je gezonder wordt. Van sommige val je zelfs af!! Zoals ik al eerder zei, ik geloof hier eigenlijk wel in. Ik hoor namelijk van meerdere mensen dat ze bepaalde producten hebben uitgetest en het werkte! Nu denken jullie: "mens, doe niet zo moeilijk! Koop zo'n pot en kijk lekker of je afvalt en gezonder wordt". Maar toch lijkt het me leuk om toch wat meer ervaringen te horen, positieve of negatieve natuurlijk. Ik heb namelijk wel sterk het gevoel dat je bij de meeste 'de Tuinen-producten' opgelicht wordt, in de zin van: HET WERKT GEWOON NIET!! Het bekende Tellsell gevoel.
Dus nogmaals.... Hebben jullie ervaring met zulke producten? Zo ja.. Wil je in dit topic je ervaring vertellen? Wat deed het met je en voelde je werkelijk verschil (bijv. ik voel me gezonder en/of fitter)? En natuurlijk ook niet geheel onbelangrijk: Viel je ook een paar kilo af van zo'n leuk kruidenmengsel?
Groetjes,
daantje99