CHI stijltang

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Daisies

CHI stijltang

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-10 14:14

babydolll

Re: CHI stijltang

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 14:38

Ik zou geen turbo nemen, de CHI warmt heel snel op. Ik heb zelf de crystal white en die vind ik echt prachtig! Je haar is minder pluizig daarna, zacht, goed beschermt en snel stijl. Daarnaast vind ik persoonlijk fluweel niks op een stijltang, geeft je minder grip..

duodenum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 14:43

Ik ben ook helemaal verliefd op m'n CHI! :) Heb een CHI mini stijltang. In temperatuur verstelbaar is geen must, hij warmt snel op en wordt niet te heet. Wel zou ik aanraden om een flesje silk ?touch? op te halen, dat verzorgt je haar terwijl je stijlt. :)

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 14:50

wiseguy15 schreef:
Ik ben ook helemaal verliefd op m'n CHI! :) Heb een CHI mini stijltang. In temperatuur verstelbaar is geen must, hij warmt snel op en wordt niet te heet. Wel zou ik aanraden om een flesje silk ?touch? op te halen, dat verzorgt je haar terwijl je stijlt. :)

Silk infusion? dat krijg je bij bijna alle stijltangen van haarshop erbij, ik zweer bij dat spul! maakt je haar zacht, beschermt het en het geeft een superglans!

duodenum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 19:43

babydolll schreef:
wiseguy15 schreef:

Silk infusion? dat krijg je bij bijna alle stijltangen van haarshop erbij, ik zweer bij dat spul! maakt je haar zacht, beschermt het en het geeft een superglans!

Jep;die bedoelde ik :).

Jukurensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 19:49

Oeh CHI! Ik wil ook al heel lang de stijltang van CHI. Ik heb wel altijd zo'n flesje van dat spul inderdaad voor het stijlen :)

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 19:50

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-10 22:27

Had ik gezien Linda_arnold, maar ik kon geen concrete antwoorden vinden. Ik was sowieso van plan de olie er bij te bestellen! En ik denk dat ik de rode bestel en niet de turbo.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 12:38

Kijk eens op johnbeerens.com, staat wat meer uitleg bij de artikelen :j

Ik wil niks anders meer sinds ik mijn Chi tang heb en bij mijn kapper werken ze ook vooral met Chi apparaten en producten (salon van John Beerens dus :+ ).
Zit er ook over te denken om een föhn en krultang van Chi aan te schaffen :j

Chi tang is idd snel warm, maar ik gebruik geen biosilk of silk infusion.
Ik heb een glansspray van Chi die ik voor het stijlen gebruik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 12:46