duim nagel drama

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

vanLotje

duim nagel drama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-10 08:55

Okay, na 8 jaar heb ik besloten mijn schaamte af te werpen en tot actie over te gaan.
Best vlotjes, toch? :o

Ik heb tot mijn 23e fanatiek nagel gebeten. Tot in het leven, velletjes, nagelriemen, de hele mik.
Van de een op de andere dag mee gestopt, zonder problemen.
Hele, hele mooie sterke lange nagels had ik, ik werd echt 'n tutje met m'n lakjes en vijltjes.

8 Jaar geleden heb ik geprobeerd een westernzadel op te vangen dat van een paard afgleed.
Helaas is dit niet gelukt, het bleef hangen aan mijn duimnagel, die er dan ook finaal afgescheurd is.
Bloed, pijn, drama & smerig zadel.

Die nagel is nooit meer goedgekomen, van alle laagjes waaruit de nagel bestaat zijn er nog maar heeeeel weinig over,
het is een kraterig, ingedeukt en rafelig nagelbed. En deze nagel is nu de l*l, die wordt weer net zo fanatiek gebeten als vroeger.

Mijn linkerhand is kort, heel kort gevijld (gitaarspeler).
Het gaat me ook niet zozeer om het hebben van mooie lange nagels, maar die ene duimnagel is shocking.
Kan ik, ondanks het vernaggelde nagelbed, een gel/acryl/wat voor nepnagel dan ook zetten?
Kan ik een enkele nagel laten doen, en de rest niet?
Kan het ooit nog goedkomen met mijn eigen nagel?

zucht.
:D
dank voor 't aanhoren & eventuele tips!
x

Nadia
Oppermuts

Re: duim nagel drama

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 09:01

LZP --> MW

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 09:41

Misschien is een foto handig? Ik heb zelf hele geribbelde duimnagels (als iemand weet hoe dat komt, je bent welkom!) en wil wel eens zien hoe erg die van jou is :)
Overigens had dit mijn verhaal kunnen zijn. Ik ben nu ook een echte tut met lakjes en vijlen.

Evaaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 09:46

Toen ik een klein meisje was (5jaar) is er eens een paard op mijn teen gaan staan, ook bloeddrama en nagel eraf. Nu 15 jaar later is die nagel nog steeds niet normaal, hij valt er regelmatig af, is dik, gerimpeld en varrieerd van de kleuren geel, paars en rood haha! Dus goedkomen met je nagel daar vrees ik voor, ik wacht ook al 15 jaar :P
Of je er een nepnagel op kan zetten weet ik niet...dat moet je aan iemand vragen die dat doet, die kan vast wel wat voor je betekenen denk ik! Succes

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 12:08

Voor dit soort probleemnagels kun je gewoon naar een goede nagelstudio. Ik laat mijn gelnagels voor de mooi zetten, maar ze heeft ook een aantal klanten die door een ongeval van zichzelf geen mooie nagel meer hebben. En die ze door middel van een gelnagel, wel een mooi nagel kan geven :)