Heeft er iemand ervaring met True Cover foundation?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wikiboo

Heeft er iemand ervaring met True Cover foundation?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-10 11:29

Ik ben eigenlijk al heel lang op zoek naar een soort foundation dat natuurlijk lijkt, maar wel veel bedekt. Dit inverband met plekken in gezicht. Nou keek ik reclame en toen zag ik dit product langskomen:

Problemen met uw huid? Last van pigmentvlekken? Wilt u uw tatoeage camoufleren voor die mooie strapless jurk?
True Cover is de oplossing voor al uw huidproblemen. Camoufleer direct een onregelmatige, oneffen huid, donkere kringen onder de ogen, sproeten en pigmentvlekken, gesprongen adertjes en zelfs fijne lijntjes en rimpels. True Cover camoufleert ook de ernstigere problemen zoals acne, couperose, wijnvlekken, moedervlekken en zelfs diepe littekens.

True cover is op waterbasis, gaat huidveroudering tegen en blijft de hele dag zitten

klinkt perfect toch?
nu hopen dat het echt zo is want ik kon het toch niet laten om te kopen en het koste met elkaar 55 euro :o

Heeft iemand ervaring met true cover?
En hebben jullie hier vertrouwen in?

Misslolliex

Re: Heeft er iemand ervaring met True Cover foundation?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 12:21

Ik ken iemand die het gebruikt voor wijnvlekken, Werkt heel goed volgends diegene

Wikiboo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-10 12:59

Misslolliex schreef:
Ik ken iemand die het gebruikt voor wijnvlekken, Werkt heel goed volgends diegene

hmmm, ik heb net even op google gekeken, en daar las ik hele negatieve dingen :(
dus nu heb ik de bestelling geannuleerd, nu begin ik toch te twijfelen :+
misschien meer mensen met ervaring? :o

Misslolliex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 13:03

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 13:04

Mijn moeder had het gekocht het werk bij me moeder niet, bij mij ook niet en bij een vriendin ook niet.. nee wij zijn er niet tevreden over :n

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 13:05

Niet doen! waar wil je het voor gebruiken? ik geloof die troep echt niet. Ga langs de douglas oid, die kan je een hele goede foundation aanraden voor minder geld.

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 13:06

Het product werkt niet geweldig, spreek uit eigen ervaring. Heb nu foundation van MAC en het werkt super, je komt er lang mee toe en het bedekt alles! En bovendien ziet het er mooi en natuurlijk uit en de prijs is minder ;)

Wikiboo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-10 13:09

oke, bedankt allemaal <3
ik weet nu ook wel zeker dat ik voor een goede foundation ga :o
Bovendien ook een stuk goedkoper :+

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 14:07

x_Lotte_x schreef:
oke, bedankt allemaal <3
ik weet nu ook wel zeker dat ik voor een goede foundation ga :o
Bovendien ook een stuk goedkoper :+

Zo zie je maar dat duur niet altijd beter is ;) (heb het dan niet over alles).

Talonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 14:12

Ik ben lichtblond en heb nu na 2 weken Frankrijk weer hele mooie bruine pigmentvlekken in m'n gezicht :( Overgehouden aan 2 zwangerschappen.
Ik heb afgelopen zaterdag een mooie foundation van Clinique aangeschaft (even better lijn), samen met de verzorgingslijn en vind het een fijne foundation die bij mij goed dekt en prima blijft zitten.

Ik had de reclame van True Cover ook gezien, maar ik ben van mening dat je het nooit zo krijgt als in het filmpje.

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 14:30

Ik ben zelf eigenlijk heel erg benieuwd wát er dan precies niet werkt. Ik lees meerdere reacties dat het niet goed werkt, kunnen jullie dat toelichten?

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar een kennis van me wel.
Zij vertelde dat het bij haar inderdaad ook niet goed werkte. Bij haar zag het er echt mega nep uit, ze moest er een dikke laag van opdoen waardoor je van veraf al kon zien dat ze een enorme laag make up op had. Daarbij werd het na een paar uur bijna beton, en werd alles hard.
Daarom werkt het bij haar dus niet goed.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 14:36

Alles wat ze op TV verkopen is volgens mij troep! Op TV kunnen ze alles beter later lijken...ga gewoon naar de douglas of de Ici Paris, daar kunnen ze je ter plekke een foundation opdoen en dan kan je met eigen ogen zien of je het mooi vindt of niet. Ikzelf heb een hele lichte huid en veel foundations in drogisterijen (zoals kruidvat enz.) zijn allemaal te donker, en ik kan het niet proberen. Toen ben ik bij de Ici Paris geweest waar zij mij dus de foundation op deed zodat ik zelf kon zien of het paste bij mijn huidskleur. Ik heb nu een hele mooie foundation van Dior en die werkt echt super mooi!

xMelissaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 16:40

je hebt het ook bij zo een tele shopping programma
daar is alles wat ze laten zien niet zo goed als ze zeggen

gewoon naar douglas, Ici paris of een andere winkel gaan
daar helpen ze je ook nog :)