phormicola: wil jij m'n psycholoog niet worden? ik heb nu al meer aan jouw woorden dan aan de 3 gesprekken die ik al heb gehad...
chocobroodje: een tijdje terug ging het inderdaad ook niet goed, en voelde ik me lichtelijk depressief.
echter, ik heb nu een aantal gesprekken gehad maar het word niet beter.(eigenlijk alleen maar erger)
het is leuk hoor, dat ze allerlei onderzoeken doen waaruit blijkt dat ik een binnenvetter ben, heel lang doorga totdat de bom barst etc, maar dat weet ik van mezelf al.
ik kan tegen deze psycholoog ook niet m'n echte gevoel uitspreken, ik kan alleen meegaan in wat zij zegt en ziet, maar dat is voor mij niet genoeg.
nu heb ik voor vrijdag een afspraak met iemand anders, ik hoop dat dat beter werkt.
ik krijg inderdaad weinig of geen hulp van familie, terwijl juist zij toch weten hoe ik me voel.
als ik m'n gevoelens uitspreek krijg ik standaard: "ja, ik weet hoe je je voelt" of "je mag al blij zijn dat je je paard nog zo lang hebt gehad...."
ik kan gelukkig die kleine wel afentoe bij vrienden brengen, maar dat wil ik weer niet te vaak omdat ik dan bang ben dat ze slecht over me gaan denken.
en ik wil ze niet tot last zijn, en ik mis die kleine weer na een paar uur...pfff, verder ben ik niet gecompliceerd hoor.
en meestal, als die kleine bij iemand anders is, zit ik nog thuis wezenloos voor me uit te staren.
of ik ga heel fanatiek aan de slag in m'n huis en met m'n papierwerk, maar dat wisseld dus nogal.
tegenwoordig ga ik 's avonds een rondje fietsen met de kleine, tegen de rusteloosheid en t helpt redelijk.
ik had altijd een goede uitlaatklep dmv het rijden, maar ja, dat is weggevallen en ben ik in een gat gekomen waarvan ik niet weet hoe ik die op moet vullen.