Wimperextensions, wie wat waar?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ilse

Wimperextensions, wie wat waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 16:16

Ik ga volgende week op vakantie en had het idee om voor mijn vakantie wimperextensions te laten zetten.
Ik heb van mezelf hele onopvallende wimpers (laat ze wel altijd verven) en gebruik dan ook altijd een flinke hoeveelheid mascara (wat met de juiste mascara wel altijd super wimpers opleverd ) maar.. Ik heb eigenlijk geen zin om op vakantie elke dag weer mijn mascararitueel uit te voeren
Dus wimperextensions leek me wel wat, maar wie heeft er ervaring mee?
Ik las ergens dat je wimpers er van uit kunnen gaan vallen, maar is dat ook zo als ik ze direct na mijn vakantie weer laat verwijderen?
En kan je wel gewoon eyeliner oid. gebruiken? En gaat het goed met zwemmen? :)

Misslolliex

Re: Wimperextensions, wie wat waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 16:33

Ik zou dit niet doen, Heb ooit iemand gekent die ze had, die had bijna geen wimpers meer over.
Wel had ze nog Eyeliner op, zwemmen deed ze ook gewoon

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 16:52

Irma1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 18:23

Ik heb ze ook gehad, paar weken terug nog. Bleven bij mij heel erg lang zitten(als je er neit te veel aan zit) en heb ze 1 x laten opvullen, waardoor het echt weer als nieuw werd. Ze hebben bij mij wel in totaal 7 weken gezeten, en was er echt superblij mee!
Ook toen het eraf ging heb ik geen problemen gehad, had nog gewoon mijn eigen wimpers.
Zwemmen enzo kun je er allemaal mee en eyeliner erboven ook, al is t niet nodig omdat je zulke zwarte wimpers heb :D

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-10 12:17

Irma waar heb jij het laten doen?
En je had echt geen gaten nadat ze er af gingen? :)

Steff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 13:16

Ik heb het 2 jaar geleden gehad.. en echt NOOIT meer :=

Toen ze eraf werden gehaald had ik geen wimpers meer over. Zelfde gebeurd bij een vriendin van me.

Gelukkig na een aantal weken waren ze weer terug gegroeid maar ik zal het niemand aanraden hehe... :+

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 13:21

heb ze ook gehad, erg fijn !
Had ook erna gewoon nog mijn wimpers.
Ik heb het toen laten doen bij iemand thuis.

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-10 13:27

Hmm zo te lezen is het dus erg verschillend wat er gebeurd nadat ze er af gaan :=
Steff en Jackgirl, wat zou het verschil tussen jullie ervaringen kunnen zijn? Het materiaal van de lijm ofzo?

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 13:31

Ik heb het ook gehad! Het was super heb er ook nog wel foto's van :P had al me wimpers nog en ik trok er zelfs aan als er een neppe bijna los zat. denk dat het ook aan je eigen wimpers ligt.

Steff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 13:36

Ilse schreef:
Hmm zo te lezen is het dus erg verschillend wat er gebeurd nadat ze er af gaan :=
Steff en Jackgirl, wat zou het verschil tussen jullie ervaringen kunnen zijn? Het materiaal van de lijm ofzo?

Dat zou best kunnen had het in de beautysalon laten doen, maar geen idee meer welk merk er is gebruikt. In ieder geval durf ik het niet meer aan haha :D

Ik wilde wimperextensions voor verlenging. Heb nu de ideale oplossing daarvoor: http://www.welikefashion.com/nl/women/p ... er%20Lash/

Dit heb ik een paar weken geleden gekocht, zelfde effect als wimperextensions/nepwimpers (worden ze echt lang en vol van) alleen is het zo gezet, en er zo af na wat make up remover :D
Laatst bijgewerkt door Steff_ op 26-07-10 13:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Jeanine93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 13:38

Ik zou het niet doen! Ik ken ook iemand die wimperextensions had en toen ze eraf gingen had ze geen wimpers meer over. Ze zijn wel teruggekomen maar veel minder. Echt zonde.

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-10 13:39

_STS_Angels_ schreef:
Ik heb het ook gehad! Het was super heb er ook nog wel foto's van :P had al me wimpers nog en ik trok er zelfs aan als er een neppe bijna los zat. denk dat het ook aan je eigen wimpers ligt.

Ben wel benieuwd naar de foto's!! :D

Blijf toch twijfelen na die verschillende ervaringen, aan de ene kant lijkt het me echt super ideaal (voor de vakantie) maar aan de andere kant.. Ik heb al niet echt super wimpers van mezelf, en als er gaten in zitten is het helemaal niks meer :=

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 13:42

Ilse schreef:

materiaal kan misschien, durf ik niet te zeggen.
Maar waar ik meer aan denk is het verschil van sterkte van je eigen wimpers.
Hetzelfde als de tijd die ze kunnen blijven zitten.
De ene wisseld sneller van wimpers, dan de ander.

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 14:59

Alsjeblieft ik had btw wel de extreem lange (show wimpers)
Afbeelding

Irma1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 18:57

Ik had ze ook bij iemand thuis laten zetten, zou t zo weer doen *D

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 12:41

ahhh ik heb ze ook gehad en daarna was er geen wimper meer over! Toen ze erop zaten was het prachtig! Maar verloor iedere keer stukjes en daarom bleef het niet lang mooi. Na een week of 2 was het echt helemaal los aan het laten, toen heb ik (zoals mij verteld) het er met olie afgehaald.. eenmaal klaar had ik geen wimpers meer over!!! -O- eeuwige spijt, nooit meer!