Hee Bokkers!
Misschien hebben jullie een idee waar ik last van zou kunne hebben...
Want ik heb al sinds 4 weken aan 1 stuk door hoofdpijn aan de linkerkant van men hoofd.
Het ene moment zit het in me voorhoofd, dan weer vlak achter men oor, dan weer op men achterhoofd.
Daarbij heb ik ook problemen met eten.. soms eet ik echt bijna niks en het volgende moment heb ik ineens last van een echte vreetbui.
En dan moet al het eten op wat me maar tegemoet komt.
Soms sta ik 's ochtends ook op en dan ben ik zo misselijk als een weet ik niet wat... ( Behalve als ik eerst nog een half uur in me bed blijf liggen, vanaf het moment dat ik wakker ben geworden).
En de ene dag houd de misselijkheid de hele dag aan en soms heb ik er totaal geen last van.
Ik slik op het moment ook de pil en heb hem vorige periode een maand doorgeslikt..
Maar ik heb eigenlijk altijd een vrij hevige menstruatie en de stopweek tussen me laatste strip en die van nu, kwam der bijna niks uit (om het zo even te zeggen).
Ik ben ook al een aantal keer langs de huisarts geweest..
De 1e keer zei ze ja kijk het maar even aan..
De 2de keer dacht ze dat ik voorhoofdholte ontsteking had, dus een kuurtje gekregen daarvoor.
Maar sinds die kuur zijn de klachten alleen maar heftiger geworden..
Dus na die kuur weer terug. En toen heeft ze bloed laten prikken op een aantal dingen. Maar alles was perfect!
Geen ontstekingen e.d. in me lichaam te vinden..
Misschien dat jullie een idee hebben?
Groetjes Tamara