Enkelbanden gescheurd en een peesontsteking.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Calice

Enkelbanden gescheurd en een peesontsteking.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-10 18:41

Ruim 6 weken geleden verstapte ik mij in een verzakking van de weg en toen ik vooruit sprong, landde ik schuin op een stoeprand waardoor ik mijn enkelbanden scheurde :roll: .
heb dus eerst 4 dagen in een drukverband gezeten, toen 2 dagen gewoon verband en vervolgens ben ik getaped, sinds 1,5 week ging het iets beter en kon ik ook stukjes zonder krukken lopen.
Maar afgelopen weekend werd de pijn weer erger en toen ik maandag naar de fysio moest was mijn enkel echt heel dik en heb toen ook aangegeven dat het weer meer pijn deed, op dat moment ben ik wat anders getaped en moest ik gisteren terug komen voor nieuw tape en controle.
Mijn enkel deed alweer een stuk meer pijn dan maandag en toen ze het goed ging nakijken kwam ze er achter dat hij ook erg warm is en er een dikke wat hardere vocht bult ter hoogte van mijn pees zit.
een peesontsteking dus, dit kan 6 weken duren en ondertussen moeten mijn enkelbanden ook nog verder herstellen.

Zijn er bokkers die hier ervaring mee hebben?
en wat deden jullie als het erg pijn deed?
Zelf loop ik nu weer met 2 krukken en heb ik mijn been vrijwel de hele dag hoog liggen maar ben wel gewoon gaan werken.
Het lopen doet wel echt steeds meer pijn := .