Wie sporten er ook bij Zlimm cq Bodystyling of Ladyline? Is allemaal namelijk hetzelfde principe.
Ik ben afgelopen maandag weer eens begonnen. Ja ja in 2004 en in 2006 heb ik het al eens gedaan. In 2004 was ik al netjes op gewicht en ging ik dit erbij doen om nog strakker te worden en gewoon puur voor de fun om leuk te sporten. Het werkt wel degelijk!
Misschien kunnen we ervaringen uitwisselen en elkaar stimuleren?
ik dacht dat het helemaal failliet was door oa de sonja bakker hype enz!
Zelf heb ik er geen ervaringen mee. Mijn zus is destijds bij Ladyline 40 kg afgevallen, er is wel weer 5 kg bij in 6 jaar maar dat is ook de max want nu zet ze zichzelf weer op ransoen Haar ervaringen waren heel erg goed..
Zonnetje81
Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-10 14:31
Bodystyling/Zlimm niet, waar ik sport zitten ze best vol volgens mij . Ladyline weet ik niet.
Goed van je zus dat ze het zo volhoudt!!! Zou willen dat ik dat ook voor elkaar krijg als ik (eindelijk weer eens een keer) op gewicht ben.
Mn zus heeft echt geleerd waar ze fout ging.. Nu weet ze: zodra ze zich rot voelt gaat ze eten. Daar hebben ze iets anders op gevonden; zodra ze zich rot voelt gaat ze andere dingen doen!! Belangrijk is dat je de kern van het probleem aanpakt, vaak is het overgewicht een gevolg van.... (klinkt zo heerlijk eenvoudig he! )