Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zacharyhill schreef:Mijn gyn vond het geen probleem om het gelijk weer opnieuw te proberen
Cin_penotti schreef:zacharyhill schreef:Mijn gyn vond het geen probleem om het gelijk weer opnieuw te proberen
Nee dat klopt maar ik ken mezelf en ik denk echt dat ik helemaal in de stress schiet omdat ik bang ben dat t weer mis gaat.
Dat kan altijd natuurlijk maar ik was 10 en een halve week zwanger en toen kreeg ik het ineens in m'n kop en wilde een echo. Ik voelde dat t niet goed was en toen bleek het al 2 en een halve week te zijn overleden. Ik heb het niet makkelijk gehad maar dit was echt wel een van de verschrikkelijkste dingen die ik mee heb gemaakt. Ook door de hormonen natuurlijk.
Popke schreef:Poeh, dat afwachten is makkelijker gezegd dan gedaan!!
Ik weet dat de testen pas werken vanaf de dag dat je over tijd bent.
Maar heb eens gehoord dat er ook testen zijn die eerder het hormoon HCG kunnen meten.
Probeer dat anders eens te achterhalen bij de drogist gewoon!
Want zo in de stress zitten is het laatste wat je kunt gebruiken nu!
wph1 schreef:Jeetje wat jammer allemaal.
Wat betreft weer zwanger worden dat kan gelijk weer maar alleen als je er zelf aan toe bent.
Dat je het nu allemaal spannend vindt dat klopt en dat wordt ook niet anders,als je weer zwanger wordt dan blijf je steeds je grenzen verleggen eerst de eerste 3 maanden voorbij als je die gepasseerd bent dan ga je voor de 27 weken en als je dat voorbij bent wacht je de 40 weken af.
Het is en blijft spannend maar het is echt de moeite waard als je na al die maanden/weken je kind in je armen hebt liggen ben je het snel vergeten........tot de volgende zwangerschap en dat begint het weer van voor af aan.
Ik heb zelf ook een miskraam gehad en daarna 2 gezonde dochters maar heb helaas niet echt van mijn zwangerschap kunnen genieten de angst is erbij alle 2 geweest.
Sterkte