yay, mijn galblaas is nu precies 3 weken geleden verwijderd, en ik vond de operatie enigszins zwaarder verwacht. Dag erna viel ik bij alles wat ik bewoog meteen flauw, dus heb een dagje extra in het ziekenhuis doorgebracht. Daarna naar huis, en alles ging helemaal super.
Ik heb de eerste 2 weken rustig aan gedaan en daarna langzaam weer opgebouwd, vooral veel last van vermoeidheid. Verder viel het wel mee, en ik was blij van mijn buikpijn af te zijn....
Vandaag naar kliniek geweest waar ik onder behandeling ben, en wel heel veel en intensief gesport. Had het wel gezegd van mijn operatie en het is een ziekenhuis officieel, dus het leek me dat ze wel redelijk in konden schatten wat ik wel en niet mocht. Toen ik thuis was werd de huid rond mijn wond wat gevoeliger, en inmiddels zit ik weer een dikke koliek aanval te hebben terwijl ik niet eens een galblaas meer heb. Het zit wel echt precies op de plek van mijn galblaas en het is echt een rotgevoel.
ik heb geen idee wat dit kan zijn en wat ik moet doen, help. Diclofenac en ibuprofen is naar mijn weten op, paracetamol helpt niet, en mijn ouders wakker maken op dit tijdstip vind ik nogal cru...