Ontzettend benauwd,

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kipje39

Ontzettend benauwd,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-10 22:04

Ik ben met mijn klachten al bij de HA geweest maar daar ben ik ook niet wijzer van geworden...

Ik heb astma en hooikoorts, heb pufjes maar ik was de afgelopen weken zo ontzettend benauwd kreeg daar later nog koorts bij ook.
Dus voordat ik op vakantie ga, wou ik graag weten of ik geen infectie aan mijn longen had.

Ik had een arts in opleiding, luisterde naar mijn longen en die klonken bijzonder rustig...
Geen ruisjes te horen, nou prima toch?

Maar waarom ben ik dan zo benauwd...?
Ze wist het me ook niet te vertellen en voor de zekerheid gaf ze me een kuur..
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet aan de kuur ben begonnen, simpelweg omdat er geen ontstking zat en ik die rommel dus voor jan doedel zou slikken. (bedenk wel dat ik per jaar al zo'n 8 kuurtjes krijg en ik ze dus liever niet onnodig neem)

Ik ben nu koorts vrij, maar wel benauwd..
Zou dat door het bedrukte weer komen? door de hooikoorts?
Gelukkig is het vooral bij inspanning dat ik zo benauwd word, denk aan traplopen e.d. maar toch vind ik het erg vervelend...

Wie heeft er nog meer last van?

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Re: Ontzettend benauwd,

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 22:16

Vergeet niet dat het op het moment ook erg benauwd weer is en als je astma en hooikoorts hebt dat alleen nog maar erger is. Ik heb het eigenlijk nooit benauwd, maar nu dus toch echt wel.

Sjimmy

Re: Ontzettend benauwd,

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 09:47

Ik ben licht astmatisch, gebruik normaliter geen medicijnen, maar met dit weer vooral de dagen dat het zo drukkend warm is heb ik het ook benauwd.