...... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
...... 
. Te ranzig
. 

vancky2005 schreef:Je gaat best om een kuur ontworming tegen lintwormen, bloedzuigers en darmvreter naar de apotheker en eigenlijk dien je 15 dagen quarantaine te ondergaan.....
paintedblack schreef:Als kind hapte ik sneeuw van onze haag gewoon omdat ik dat lekker vondt, daar heeft een keer een vogelpoepje tussen gezeten pas toen ik het doorslikte besefte ik wat dat grijze dingetje was![]()
Inmiddels ben ik 42....hahahaha
(dus je zal er niks ergs van overhouden )
En, was het lekker?!
Geweldig! Het had mij kunnen overkomen... De pup gaat tegenwoordig na het poepen even met zijn achterpoten ´graven´ zeg maar. Hij graaft altijd alle kanten op behalve over zijn poep. Tot van de week. Doet ie het weer, en schopt hij toch een klodder katteshit die daar ergens begraven lag tegen mijn hoofd aan. Niet in mijn mond, dus ik heb me niet hoeven ontwormen.
femke27 schreef:![]()
![]()
Geweldig! Het had mij kunnen overkomen... De pup gaat tegenwoordig na het poepen even met zijn achterpoten ´graven´ zeg maar. Hij graaft altijd alle kanten op behalve over zijn poep. Tot van de week. Doet ie het weer, en schopt hij toch een klodder katteshit die daar ergens begraven lag tegen mijn hoofd aan. Niet in mijn mond, dus ik heb me niet hoeven ontwormen.