Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Helaas. Mja is denk voor ieder persoonlijk
Princess_ schreef:Ik had altijd acryl en nu gel. Merk dat gel beter voor mijn nagels is. Waar ik bij het afbreken bij acryl een vernietigde nagel had, komt er bij gel een compleet intacte nagel tevoorschijn.
gel heb ik geen ervaring mee. ik rijd er ook paard mee en heb eigenlijk geen last van hoekjes die afbreken. ik heb alleen heel snel heel veel uitgroei waardoor ze snel te lang worden. ik heb ze meestal op de lengte van mijn vingertoppen, maar na nog geen 2 weken steken ze er al een heel eind boven uit. het doet wel erg pijn als je er een keer tegen stoot. kimmert schreef:Princess_ schreef:Ik had altijd acryl en nu gel. Merk dat gel beter voor mijn nagels is. Waar ik bij het afbreken bij acryl een vernietigde nagel had, komt er bij gel een compleet intacte nagel tevoorschijn.
Idem, toen mn acryl nagel er af ging had ik overal witte vlekjes en waren mn nagels gevoellig. Bij de gel niet. Maar dat kan ook misschien aan de persoon liggen die de boelt vijlt
_lauraaa_ schreef:ik heb acryl en ben er best tevreden overgel heb ik geen ervaring mee. ik rijd er ook paard mee en heb eigenlijk geen last van hoekjes die afbreken. ik heb alleen heel snel heel veel uitgroei waardoor ze snel te lang worden. ik heb ze meestal op de lengte van mijn vingertoppen, maar na nog geen 2 weken steken ze er al een heel eind boven uit. het doet wel erg pijn als je er een keer tegen stoot.