Ik kan al 2 dagen lang niet meer op en neer van de pijn in mijn rug. Ik heb alles geprobeert. Zo veel mogelijk rechtop lopen en zitten. Zo weinig mogelijk stil staan. Een jointje (puur voor ontspanning van de spieren!) Een poging tot rek en strek oefeningen die ik van de fysio heb gekregen (niet haalbaar door de pijn), vanmiddag zelfs met de massagestraal van de douche mn rug geprobeert te stralen maar niks helpt. Ten einde raad heb ik nu een warme kruik op mijn rug liggen. Een massage is pas weer vanaf overmorgen mogelijk, maar ik ben ten einde raad! Het doet gewoon zo veel pijn. Ik heb van de week een overdosis ibuprofen genomen omdat ik niet meer op of neer kon. Ik kon niet eens normaal mn achterwerk afvegen omdat mn rug bijna uit elkaar barstte bij iedere beweging die ik maakte. Echt niet leuk! Na 10 ibuprofen kon ik gaan zitten of liggen, maar meer ook niet. Nu moet ik gewoon weer naar de fysio om mijn rugspieren weer tot leven te wekken (dit is helaas niet de eerste keer) maar hoe moet ik nu tot die tijd? Iemand tips om het al iets dragelijker te maken? De pijn zit in de "kuil" van mijn rug en dan vooral aan de linkerkant net naast mijn ruggenwervel.
Bedankt!
(Ik heb de zoekoptie gebruikt en kwam uit op rugpijn bij paarden
) Dit topic is ook puur bedoeld voor als je al rugpijn hebt hoe je de pijn moet verzachten. 
.
Sterkte!