Wat zou jij doen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_zwikkie_

Wat zou jij doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-10 00:24

Ik heb even een vraagje, ik weet niet of ik hem hier goed plaats maar dat merk ik vanzelf.

Ik heb nu al jaren klachten met mijn menstruatie, zit al vanaf mijn 12e aan de pil (lees ben vanaf mijn 8ste al ongesteld) Alleen de pil helpt niet bij mij, helaas.. Ben laatst bij de gynaecoloog geweest allerlei onderzoeken gehad rade hij mij aan om aan de mirena spiraal te gaan.. Persoonlijk zit ik er niet op te wachten omdat mijn lichaam in een kunstmatige over gang gezet moet worden.. (reden waarom is niet echt iets om op bokt te zetten als je het wilt weten dan mag je me een pb sturen) Nu zit ik zelf erg te twijfelen.

Ik wil hem op zich wel de Mirena.. Alleen zit zelf ook te denken aan de prikpil..

Nu wil ik graag jullie mening.

Modjes sorry als het verkeerd geplaatst is..

Pasamba

Re: Wat zou jij doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 00:27

_zwikkie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-10 00:28

Oké sorry ik kon niets vinden mijn excuses :) Merk dat ik goed ben in over iets heen lezen :)

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 00:31

_zwikkie_ schreef:
Ik heb even een vraagje, ik weet niet of ik hem hier goed plaats maar dat merk ik vanzelf.

Ik heb nu al jaren klachten met mijn menstruatie, zit al vanaf mijn 12e aan de pil (lees ben vanaf mijn 8ste al ongesteld) Alleen de pil helpt niet bij mij, helaas.. Ben laatst bij de gynaecoloog geweest allerlei onderzoeken gehad rade hij mij aan om aan de mirena spiraal te gaan.. Persoonlijk zit ik er niet op te wachten omdat mijn lichaam in een kunstmatige over gang gezet moet worden.. (reden waarom is niet echt iets om op bokt te zetten als je het wilt weten dan mag je me een pb sturen) Nu zit ik zelf erg te twijfelen.

Ik wil hem op zich wel de Mirena.. Alleen zit zelf ook te denken aan de prikpil..

Nu wil ik graag jullie mening.

Modjes sorry als het verkeerd geplaatst is..

8 jaar! :oo Jeetje zeg, dat is toch zeldzaam. Lijkt me heel erg vervelend.
Een spiraaltje laten zetten voordat je zwanger bent geweest maakt het vaak een stuk onprettiger. Je hebt dan vaker last van bijwerkingen ed. Maar ja als jouw gyn het je aanraad zou ik hem daar in volgen denk ik.

_zwikkie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-10 00:35

Ja vanaf mijn 8e dus totaal nu al 16 jaar ongesteld ongeveer is geen pretje vooral als je er altijd zo ziek van bent ( lig altijd 4 dagen plat) Ja denk persoonlijk ook dat ik het ga doen hoor. Maar wil meningen horen :)