Ja, ik heb een brakke zondag.
Nee, dit is niet terecht, mijn lichaam is gek geworden.
Ik heb namelijk brakke zondagen als ik geen drank heb gehad. Of nauwelijks.
Neem drie weken geleden, ik moest leren voor een tentamen, braaf niet op stap natuurlijk. En het resultaat is dat ik me de hele dag stijf voel. Kwam goed uit, hoefde me toch voor niemand te vertonen.
Gaan we een stapje vooruit, twee weken geleden.
Een van m'n beste vriendinnen is geslaagd voor d'r MBO, dus we hadden een feestje. De drank vloeide rijkelijk en door de warmte sloeg het aardig aan. Om half vier die nacht ben ik naar huis gegaan.
De volgende dag was ik al om 10 uur uit bed, en waren we 's middags om een uur of 1 alweer op het strand met z'n allen. Nergens last van gehad!
Nog weer een stapje naar voren... Vorige week.
Feestje van een andere vriend, wijntjes, gezelligheid, het werd die nacht half 5. En de volgende ochtend was iedereen alweer vroeg wakker. Ook ik, een uur of half 10 was ik alweer buiten en wederom lagen we om 1 uur weer op het strandje in de buurt.
Weer nergens last van.
En nu, mijn vriendengroep gaat morgen op vakantie, we waren zaterdag met alleen de vier meiden, dus geen groot feest. Slecht twee wijntjes en om 2 uur sliep ik al.
Vanochtend ging ik echter om 11 uur weer uit bed en ik heb nog steeds het gevoel alsof ik net uit bed kom.
Weljaaaa... Gaat ook nergens over
Wie herkent dit?

Waarschijnlijk door de zware vermoeidheid (heb eigelijk 10 uur slaap per nacht nodig, door de weeks kom ik max aan 5 en me tuitzondering aan 6 uur per nacht) waardoor ik te vast slaap en brak ben ofzo :s