Brakke zondag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Brakke zondag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-10 20:40

Aangezien ik me verveel, geen inspiratie heb om te schrijven en me ronduit belabberd voel, open ik dit topic maar.

Ja, ik heb een brakke zondag.
Nee, dit is niet terecht, mijn lichaam is gek geworden.

Ik heb namelijk brakke zondagen als ik geen drank heb gehad. Of nauwelijks.
Neem drie weken geleden, ik moest leren voor een tentamen, braaf niet op stap natuurlijk. En het resultaat is dat ik me de hele dag stijf voel. Kwam goed uit, hoefde me toch voor niemand te vertonen.
Gaan we een stapje vooruit, twee weken geleden.
Een van m'n beste vriendinnen is geslaagd voor d'r MBO, dus we hadden een feestje. De drank vloeide rijkelijk en door de warmte sloeg het aardig aan. Om half vier die nacht ben ik naar huis gegaan.
De volgende dag was ik al om 10 uur uit bed, en waren we 's middags om een uur of 1 alweer op het strand met z'n allen. Nergens last van gehad!
Nog weer een stapje naar voren... Vorige week.
Feestje van een andere vriend, wijntjes, gezelligheid, het werd die nacht half 5. En de volgende ochtend was iedereen alweer vroeg wakker. Ook ik, een uur of half 10 was ik alweer buiten en wederom lagen we om 1 uur weer op het strandje in de buurt.
Weer nergens last van.

En nu, mijn vriendengroep gaat morgen op vakantie, we waren zaterdag met alleen de vier meiden, dus geen groot feest. Slecht twee wijntjes en om 2 uur sliep ik al.
Vanochtend ging ik echter om 11 uur weer uit bed en ik heb nog steeds het gevoel alsof ik net uit bed kom.

Weljaaaa... Gaat ook nergens over :')

Wie herkent dit?

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 20:44

Ik herken het maar al te goed.. Even los gaan als een beest en de volgende dag gewoon helemaal fris. En een avondje remmen en de volgende dag zo sloom als maar kan. Laatst een zwembadparty gehad, gegeten gedronken gewoon helemaal feest, om 5 uur gaan slapen en om 11 lag weer iedereen in en om het zwembad... Tis gewoon niet zo logisch. :')

Janine1990

Re: Brakke zondag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-10 20:58

Blij dat ik niet de enige ben! Ik dacht echt dat ik gek was :')

Monatoetke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:25

Ik voel me altijd heel lui/brak als ik het huis niet verlaat. Dan ben ik niet vooruit te branden!
Maar als ik dan (met veeeeeeeeeel tegenzin) eindelijk de deur uit ga voel ik me weer tip top in orde! ;)

Weet niet of je op je brakke dagen binnen bent gebleven?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-10 15:56

Nah, niet altijd... Ben meer thuisgebleven op de avond vooraf...

Monatoetke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 13:43

Hmn... dan weet ik het helaas ook niet. :(:)

Christel3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 16:02

Ik voel me ook vaaaaak zo!
Maar dat komt volgens mij omdat ik dan TEVEEL slaap. Soms lig ik gerust 12 uur lang te slapen en dan ben ik ontzettend gaar de volgende dag. En als ik ongeveer 6/7 uur slaap voel ik me toppfit! Dit is met of zonder drank zo!

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 08:18

ahhhh ik kan ook echt een kater hebben zonder ook maar een druppel te hebben gedronken := Waarschijnlijk door de zware vermoeidheid (heb eigelijk 10 uur slaap per nacht nodig, door de weeks kom ik max aan 5 en me tuitzondering aan 6 uur per nacht) waardoor ik te vast slaap en brak ben ofzo :s