Gestopt met de pil nu klachten van tampons ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

s_spikker

Gestopt met de pil nu klachten van tampons ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-10 19:43

Ik ben nu denk ik 1,5 maand gestopt met de pil. deze heb ik jaren gebruikt en ook heel vaak doorgeslikt.
Nu ben ik na het stoppen ongesteld geworden. toen was het een week weg. en weer ongesteld deze keer hield het best lang aan ongeveer 2 weken..toen was het 1 dag weg en toen weer. ditmaal iets korter.
maar wel de hele tijd een beetje bloederig slijm ipv veel bloed.

nu heb ik deze hele tijd tampons gebruikt.maar kreeg daar de laatste week klachten van. last van brandend gevoel en jeuk :?
komt dit nu van zo lang achter elkaar tampons gebruiken? of van tampons gebruiken terwijl het eigenlijk niet veel bloedverlies is.

ik hoop ook nietdat dit zo blijft want ongesteld zijn is niet mijn hobby :$

BE_GENTLE

Re: Gestopt met de pil nu klachten van tampons ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 10:40

Mischien een schimmelinfectie, of mischien dat je te droog bent waardoor het gaat irriteren dit kan heel goed. ik zou bij licht bloedverlies gewoon een inlegkruisje of maandverband gebruiken kijken of de jeuk en brandend gevoel aan houd zo wel zou ik even naar de dokter gaan want kan het wel een schimmelinfectie zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 14:37

Ik kan alleen maar de eerste dag tampons verdragen en dan laat ik ze ook echt ruim 6 uur zitten (mini's van OB) omdat het anders ook zeer gaat doen, 2e dag doe ik alleen tampons in als ik moet sporten. Ik denk dat het gewoon komt door te weinig bloedverlies, echt enorm lastig maar ik zou maar maandverbrand gebruiken dan..

melle_odet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 17:13

ik kan zelf geen tampons gebruiken omdat het bij mij te droog is.
dit gaat dan heel erg zeer doen en ik krijg zelf kleine schuurwondjes.

ik zou eens proberen maandverband te gebruiken en kijken of het dan beter gaat