bruinen zonder zon en jacuzzi

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kirrr

bruinen zonder zon en jacuzzi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-10 09:40

is die combinatie een probleem?
Ik ga deze avond lekker bbq'n met vrienden en daarna de jacuzzi in.
Mijn benen staan verschrikkelijk vol littekens en zijn het minst van al gebruind, ik gebruik af en toe bruinen zonder zon (doekjes of spray) en had dat graag ook gedaan voor vanavond, maar is dat een probleem in combinatie met water?

netam12

Re: bruinen zonder zon en jacuzzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 09:46

Op je vraag kan ik niet antwoorden . Maar je kunt het natuurlijk altijd thuis eerst uit proberen . Mocht het wel een probleem geven moet je er niks van anderen aan trekken. Je weet dan meteen wie je echte vrienden zijn of niet ... Veel plezier vanavond !

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 09:51

als jij die doekjes nu gebruikt, moet dat geen enkel probleem geven, dan heeft het nog meer dan genoeg tijd om goed in te trekken en is er niets aan de hand :)

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 09:57

netam12 schreef:
Op je vraag kan ik niet antwoorden . Maar je kunt het natuurlijk altijd thuis eerst uit proberen . Mocht het wel een probleem geven moet je er niks van anderen aan trekken. Je weet dan meteen wie je echte vrienden zijn of niet ... Veel plezier vanavond !

Nouja, als dat echt af geeft in het water.... Zullen ze er niet blij mee zijn. Het is nogal een werk om zo'n ding te vullen.
Joh ga gewoon lekker zonder die troep wat maakt het uit?

juleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 10:04

Ik heb tot vorig jaar ook wel eens bruinen zonder zon gebruikt en ik heb daarbij ervaren dat het meestal afgaat in het water, dus onder de douche, in bad of in het zwembad. Ik weet niet of het echt kleur of troep aan het water geeft, maar mijn benen waren na het 'baden' wel terug gewoon bleek.
Er staat wel altijd op de verpakking dat het niet af zou gaan, maar bij mij deed het dat toch altijd wel! (ik heb van nature een hele bleke huid, sinds ik een verre reis heb gemaakt, bruin ik opeens wel goed, maar ik verlies mijn zongebruinde kleur ook wel heel snel terug, misschien dat het daar ook iets mee te maken heeft)

Je kan misschien je vrienden even vragen of het een probleem zou geven? Het gebruiken van bruinen zonder zon is tegenwoordig toch niets meer om je voor te schamen en is bij mijn weten zeer bespreekbaar. Als zij aangeven dat het niet kan in de jacuzzi, weet je meteen dat je het niet moet opdoen.

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-10 10:09

Ik heb ook al op internet gezocht, sommigen zeggen dat het inderdaad afgeeft en anderen zeggen van niet.
Ik ga het maar niet uittesten denk ik; als ik het nu al van gisteren op had, ik ben toch wat bang dat het niet lang genoeg kan intrekken en toch af gaat geven, de jacuzzi vervuilen is niet direct de bedoeling :o.

Ik ben toch nog benieuwd naar andere ervaringen, onder de douche gaat het bij mij niet echt af denk ik, maar het water loopt zo snel weg dat je het niet echt kan zien..

Gina

Re: bruinen zonder zon en jacuzzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 10:13

Probeer het ander met je been in een emmer water oid, dan kan je zien of het afgeeft :+ En anders gewoon lekker zonder dat spul gaan en je niks van andere aan trekken

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-10 10:16

Daar had ik ook al aan gedacht, maar volgens mij is een jacuzzi met warm water en bubbels toch anders dan een gewone emmer :+.

Ik doe het meer voor mezelf, voel ik me wat zekerder, maar lukt even goed zonder :o

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 17:49

chocobroodje schreef:
netam12 schreef:

Nouja, als dat echt af geeft in het water.... Zullen ze er niet blij mee zijn. Het is nogal een werk om zo'n ding te vullen.
Joh ga gewoon lekker zonder die troep wat maakt het uit?

Zoals je kunt lezen zeg ik ook niet dat ze het daar moet proberen maar thuis ! Om het verhaal even te onderbouwen. Smeer het op je arm en ga langzaam met je arm onder de kraan of smeer wat op je been en maak je been nat .Je ziet het gauw genoeg..

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 17:50

Anders neem je eerst een (warme) douche? Kijken of het dan blijft zitten. Doe je even iets voor het putje zodat het water niet snel wegloopt en ros je even hard over je benen heen. :+

Of het gewoon niet doen, dat zou mijn keuze zijn. :P Ik ben ook spierwit, maakt het uit.