Opgezwollen bovenlip

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Equidea

Opgezwollen bovenlip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-10 10:44

Het gaat niet om mij, maar om iemand anders.

Er is een opgezwollen bovenlip in het spel, die vannacht zomaar is komen opzetten. Het doet geen zeer, het is niet warmer/roder, ik kon geen bijtplek vinden (van een mug oid.), en verder ziet de lip er niet anders uit, behalve dat hij stuk groter is.

Er is verder geen bekende allergie in het spel, en het is voor het eerst dat dit gebeurt.
Inmiddels is de lip al aan het slinken.... Maargoed, wel super benieuwd naar wat voor geks het kan zijn!

Talisa

Re: Opgezwollen bovenlip

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 10:45

Meestal een allergische reactie. Die kunnen kort en hevig zijn. Niks om je zorgen over te maken als het alweer slinkt.

thoraklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 10:46

Equidea schreef:
Het gaat niet om mij, maar om iemand anders.

Er is een opgezwollen bovenlip in het spel, die vannacht zomaar is komen opzetten. Het doet geen zeer, het is niet warmer/roder, ik kon geen bijtplek vinden (van een mug oid.), en verder ziet de lip er niet anders uit, behalve dat hij stuk groter is.

Er is verder geen bekende allergie in het spel, en het is voor het eerst dat dit gebeurt.
Inmiddels is de lip al aan het slinken.... Maargoed, wel super benieuwd naar wat voor geks het kan zijn!

In een keer? Mijn paard had het ook een paar dagen geleden, misschien is het paard in de mond gestoken tijdens het grazen?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 10:46

Ik heb dat ook weleens gehad, binnen een paar uur was het weer weg. Geen idee wat het kon zijn, ik werd er ook mee wakker.

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 13:54

thoraklover schreef:
In een keer? Mijn paard had het ook een paar dagen geleden, misschien is het paard in de mond gestoken tijdens het grazen?

:') Het staat bij Mensenwelzijn dus denk dat het om een persoon gaat.. Die zal niet tijdens het grazen in zijn mond gestoken zijn hihi :(:)

Misschien is er ergens anders gestoken en krijg hij een allergische reactie? Of de avond ervoor iets gegeten/gedronken waar die misschien niet tegen kan.

NessaX

Re: Opgezwollen bovenlip

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 23:33

Ik heb dat vaak. Maar dan word het superdik voor een paar dagen..
Maar aangezien het al aan verminderen is , is het wel goed. :D