stijf van de stress

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

vanLotje

stijf van de stress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-10 09:30

Mijn lief had vanmorgen een afspraak bij de dokter, zijn hart sloeg af en toe een beetje snel.
Doc heeft 'n cardiogram gemaakt & hem linea recta naar de cardioloog in het ziekenhuis verwezen.
Heb m eventjes gesproken op weg daarnaartoe, doc had ambulance aangeboden, maar hoefde niet.
Zodra ie meer weet zal hij bellen. Hij was goed van streek & bang. We hebben nog stomme grapjes zitten maken dat, als hij dood neervalt, ik een mooie som van de verzkering krijg. Dat is onze debiele humor.

Nu zit ik hier een potje te janken.

Als het echt hele linke soep was, dan hadden ze'm toch niet op eigen houtje laten gaan he?

Comfort me, bokkers, please??
|(

Megamutsj

Re: stijf van de stress

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 09:32

Zal wel goed komen waarschijnlijk! Als het echt spoed was hadden ze hem echt wel gedwongen met de ambulance te gaan.
Gewoon rustig aan, ook je vriend.. adem in, adem uit. :)

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-10 09:52

thanks, Megamusj ...ik adem, ik adem.
Maar DAMN wat maak ik me zorgen :(

Denk ook dat de ha het risico niet zou lopen dat z'n patient op weg naar het ziekenhuis in elkaar stort.
Maar hartritme sh*t op je 43e, ik vind het maar niks!

*edit* kan ook ineens niet meer spellen :)

_Pien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 09:58

ach meid, ja, dat is zeker schrikken.

Als het écht gevaarlijk was had de HA hem nooit alleen laten gaan. Ze bieden dit alleen aan omdat dat soort dingen moeten vanuit een protocol, en hals hij het zelf niet vertrouwd hij dit aanbod kan aannemen.

Er zijn zelf kinderen met hartritme stoornissen die ook 80 worden dus probeer je zelf posotief ingesteld te houden. Heeft je vriend ook meer aan.

Hou ons maar op de hoogte en heel veel sterkte.

StEpHaNiE66

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 10:31

Heel veel sterkte! Ik weet zeker dat HA hem niet alleen had laten gaan als het levensbedreigend is!!

Met het hart zijn ze altijd voorzichtig (maar goed ook) en moeten ze dit aanbieden aan de patient.

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-10 11:23

Dank jullie wel :)

Net een update gekregen: Er zit een beschadiging in een ader van het hart, die veroorzaakt de ritme stoornissen.
Hij heeft Beta blockers gekregen, die moet hij voorlopig slikken. Verder is hij nu officeel 'hartpatient' :D met een heel edel mapje met alarm nummers enzo. Woei...!

Hij mag naar huis, moet 13 Aug terug voor scan/echo.

Heb nog maar een potje zitten huilen, ditmaal van opluchting.
:)