Migraine?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Girassol

Migraine?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-10 21:26

Ik weet niet of het echt migraine is wat ik vanmiddag had, maar pijn deed het wel zeg! ;( Ik heb wel een keer eerder zo'n hoofdpijn gehad dat ik ervan moest overgeven en ik heb ook wel vaker last van hoofdpijn gehad maar niet zo heel erg. De hele middag heb ik op bed gelegen en geprobeerd te slapen, want ik kon eigenlijk weinig anders. Ik kon niet goed meer zien met mijn linkeroog, er kwamen van die vlekken voor zeg maar en dat heb ik ook wel eens vaker gehad maar geen hoofdpijn (wel een aantal keer flauw gevallen, maar dat is ook al een hele tijd geleden). Mijn handen voelden ook raar aan, vooral de linkerhand en mijn tong en lippen hadden hetzelfde tintelende gevoel.

Zou dit migraine kunnen zijn of misschien wat anders? Wie heeft hier ook last van en wat doe je eraan?

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 21:27

Het klinkt wel als migraine, het beste kan je even bij je huisarts langsgaan. Die kan met je overleggen of je medicijnen wil gaan gebruiken en zo ja, welke.

Klaasje15

Re: Migraine?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 14:44

Ik heb ook migraine, en het is echt hopeloos!
Ik heb elke dag hoofdpijn, en minimaal een keer per maand migraine aanvallen, je moet in een donkere kamer gaannliggen en proberen te slapen het enigste wat helpt! Ik heb al veel medicijnen gehad maar bij mij helpt echt helmaal niks:(
Ik loop nu ook steeds in het ziekenhuis voor onderzoeken maar zekunnen niet vinden waar die hoofdpijn vandaan komt.. hopeloos is het!:(
Heel veel sterkte ermee, en ik hoop dat bij jou de medicijnen wel helpen!
Je moet dan wel even langs je huisarts gaan als ik jou was!