weer een dipje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BritHittepit
BatmanBrit

weer een dipje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-10 22:34

sommige onder jullie zullen ondertussen wel weten dat er een 'gezwelletje' (cyste) gevonden is op de aorta van men hart... Ik ben ondertussen al 4 maanden thuis van men werk... Weet echt geen weg met mezelf... mag nie sporten, mag nie gaan werken... moet alles rustig aan doen...

mijn man is zelfstandige en ik heb er altijd van gedroomd om zelfstandige te worden... hij werkt heel hard, waardoor we elkaar heel weinig zien...

soms heb ik echt het gevoel dat hij niets met me in zit... hij heeft gezien dat er een tankstation over te nemen staat en wil nu dat ik dit doe... maar ik moet nog op afspraak voor de (waarschijnlijke) operatie... hij houdt er precies geen rekening mee dat ik ziek ben en toch wel wat last heb... ik ben namelijk snel moe, buiten adem,... zelfs het huishouden moet ik in stukjes doen... sommige dagen gaat het echt niet en dan rust ik veel (want heb ook pijn ter hoogte van men borst) maar als hij dan thuis komt wordt hij echt slecht gezint...

soms zie ik het echt nietmeer zitten... moet ik met hem praten... maar ik wil ook niet echt de zielepoot uithangen, maar wel dat hij me begrijpt...

pniekepnak

Re: weer een dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 00:34

De enige tip die ik je kan geven is tóch praten, hij kan niet weten hoe jij je voelt als je het hem niet zegt!

En verder, heel veel sterkte!

Suzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 01:18

Wat een lastige situatie :(:) Praten is inderdaad de enige uitkomst denk ik, een cyste op je hart is toch niet niks! Zo te horen heb je er echt flink last van, dus dan is het al helemaal niet fijn om je daarbij ook nog eens niet goed te voelen door het onbegrip van je man. Misschien komt het doordat je je sterk gedraagd en dat hij daarom denkt dat het wel meevalt?