Sinds een paar weken heb ik last van spierspanningshoofdpijn.
Ik ga 1 keer per week naar de fysio die dan de trickerpoints behandeld, verder slik ik elke dag paracetamol zodra ik de hoofdpijn op voel komen. Als ik dit niet doe word de hoofdpijn op een gegeven moment zo erg dat ik gewoon even helemaal niks meer kan, zelfs liggen is een hel. Ook smeer ik wanneer ik thuis ben wanneer het op komt tijgerbalsem in mijn nek om die spieren te laten ontspannen en ga ik wanneer het kan even liggen of zitten.
Hoe het kan dat het zo ineens is op komen zetten een paar weken terug weten ik, mijn fysio en de huisarts niet.
Zijn er hier misschien mensen die er ook last van hebben/hebben gehad en die tips voor me hebben?
edit: in eerste instantie kom ik bij de fysio voor mijn schouder die uit balans is, hier doe ik oefeningen voor. Met mijn schouder gaat het inmiddels veel beter en ik ben meer bezig met een goede houding aan te nemen, als het goed is zouden de spieren in mijn nek en schouders hier ook minder strak van moeten komen te staan. De hoofdpijn is op komen zetten toen ik al een tijdje onder behandeling van de fysio was.
Laatst bijgewerkt door feliciaa op 12-07-10 22:03, in het totaal 1 keer bewerkt