Maandag was ik een ananas aan het snijden, ik zal verder de details besparen, maar op een gegeven ogenblik sneed ik in 3 vingers

In eerste instantie schrik, hand on de kraan, bloed, bijna van m'n stokje gaan (ik kon net op tijd gaan zitten en nee, niet van het bloed, maar van de pijn) schade bekijken, oei, best heftig. Met pijn en moeite naar boven kunnen komen, moest echt gaan liggen, moest ook bijna overgeven, na ong. 'n kwartiertje zakte het een beetje, kon ik de schade nog eens goed bekijken, een wond stond toch wel erg open en weefsel kwam er ook wat uit zetten, pleisters gepakt, zwaluwstaartjes van gemaakt, wondranden bij elkaar geplakt en op aandringen van de omgeving (
) de huisarts maar gebeld, vinger tintelde behoorlijk, pijn viel wel mee. Dus op naar de huisarts, moest toch gehecht worden, 3 stuks, en tintelingen kwam door dat een zenuw geraakt was, hij vertelde dat de pijn heviger kon worden en de tintelingen kort erger, maar dat het daarna wel zou opknappen. Goed, om 22u 's avonds vroeg ik mij af of die verdoving nog steeds niet was uitgewerkt, omdat ik de wond totaal niet voelde, iemand wist me te vertellen dat dit slechts enkele minuten werkt, net genoeg om de hechtingen te zetten 
Juist

Inmiddels: geen pijn, ook niet meer gehad, geen verergering van het tintelen, maar dus ook nog geen verbetering, vinger is nog steeds gedeeltelijk verdoofd en tintelig.
Iemand hier ervaring mee?
Maandag moet ik terug naar HA, dus dan vraag ik het hem ook uiteraard