Lichaamstemperatuur meten en afwisselend koud/warm

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

drd

Lichaamstemperatuur meten en afwisselend koud/warm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-10 10:35

Ik heb dus al een tijd last van dat ik het ineens onwijs warm of ineens onwijs koud heb. Volgens de huisarts is het stress :+ want ze kon denk ik niets anders verzinnen en bloed was ook allemaal goed.
Iemand nog een idee wat het kan zijn?

Maar hierdoor kwam ik met het idee om mezelf maar eens een tijdje vaak te temperaturen en dat op te schrijven
Omdat ik het vaak en snel tussendoor wil doen wilde ik toch maar een oorthermometer gaan proberen ondanks slechte ervaring daarmee. Drie verschillende oorthermometers later #) |o begrijp ik niet meer waarom ze die dingen nog maken. Er zit verschil in per oor en per thermometer en per keer meten tot soms wel 3 a 4 graden _-:( nogal banketstaaf dus!!
Dan maar weer een normale thermometer. Ik had een nieuwe erbij gekocht, die electronische zijn nu zo goedkoop. :( dikke oliebol, nog 0,7 graden verschil met die ik al hadl!! Nog maar eentje gehaald, die zit meestal tot 0,3 graden bij die andere in de buurt.
ik had toen van mijn oma een echte ouderwetse glazen thermometer met kwik erin geleend en van mijn andere opa en oma ook zo eentje (ziet er wel iets anders uit). Je moet er wel lang mee meten maar die geven EXACT hetzelfde streepje aan _/-\o_
Weet iemand welke thermometer je nu nog kan kopen die goed en betrouwbaar is??? Ik wil er best nog eentje kopen om te proberen, maar niet dat ik straks met een hele doos vol zit :P