hoe gecontroleerd bruin worden?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

millennium

hoe gecontroleerd bruin worden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-10 08:43

Hoi!!

Met dit warme zomerweer komen mijn melkflessen, witte buik en rug toch wel erg flets over in een bikini :Y) . Mijn armen en gezicht zijn goed bruin, maar deze zien dan ook dagelijks zon. Nou zou je denken dat de rest van mijn huid ook snel bruin wordt, maar dat is niet zo.

Ik heb witblond haar en een hele lichte huid met sproetjes. Smeer mijn armen en gezicht (ookal zijn die nu mooi bruin) nog steeds dagelijks in met factor 40.

Wil de rest van mijn lichaam nu ook mooi egaal bruin hebben, maar durf de zon niet goed in, bang om te verbranden (ookal smeer ik er factor 40 op). Lig daarom ook veel in de schaduw, maarja, dat schiet niet lekker op!

Iemand tips om met een lichte huid toch egaal 'bruin' te worden zonder te verbranden?

Alvast bedankt!

amies100

Re: hoe gecontroleerd bruin worden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 08:48

Ik lees ook even mee, heb ongeveer hetzelfde probleem.
Bruine armen en decolleté en ontzettend witte benen

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 08:53

Aan het einde van de dag gaan zonnen. Dan wordt de zonkracht minder, omdat elke straal steeds meer oppervlak moet verwarmen.

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 09:35

Ik ga als het kan, in de vroege middag even een half uurtje tot 3 kwartier in de zon liggen. Zo bouw ik een mooi kleurtje op. Ik verbrand wel eens lichtjes, maar dit is de volgende dag weer bijgetrokken...

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 09:38

Vanaf een uur of drie de zon pakken, ik doe dat ook en ben nog niet verbrand op dat tijdstip. Maar zondag was ik vroeg thuis en heb tussen half twaalf en half twee in het zwembad gelegen en had prompt rode strepen.....

Ik ben nog nooit zo bruin geweest in het begin van de zomer en dat komt door smiddags rond drie uur/ half vier even de zon in te gaan.

Oase4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 20:50

sazsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 11:38

Met dit weer moet je in de middag uren er echt niet aan denken om in de zon te gaan liggen. Mijn tip is dan in ochtend/avond uren en alsnog goed smeren. En niet te lang! Overigens word je in de schaduw ook bruin, gaat alleen minder snel, maar ook stuk minder schadelijk voor je gezondheid.
Ze hameren er niet voor niks op op tv......liever melkflessen dan later huidkanker...

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 11:41

ik volg dit ook even ik verbrand erg snel....

Hawai

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 11:44

Bij de apotheek P20 halen en insmeren, dan elke keer een half uurtje in de zon gaan liggen/zitten en dan weer een half uurtje in de schaduw.
Succes met bruinen

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 11:45

ikheb ook dit probleem.. mijn armen en nek etc zijn erg bruin, en dan heb je mijn benen, buik wat toch nog wat witter zijn :(
dit wordt gewoon niet snel bruin, en mijn armen.. jha die zijn zo bruin :(

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 18:33

In de winter onder de zonnebank. Ik doe het nooit hoor en m'n benen lijken de zon dan ook terug te kaatsen, maar door het jaar heen zien je gezicht en armen meer zon dan je benen. Hierdoor krijg je dat verschil in de zomer :)