Heel raar, ik heb onlangs ontdekt dat mijn pupillen dus niet gelijk zijn. Zou je denken dat komt door de lichtinval, ik heb dat ook uitgetest: oog dicht houden weer open enz, maar ze blijven van verschillende grootte. Soms zijn ze wel weer gelijk, maar er zijn ook dagen dat ze de hele dag ongelijk zijn. Ik moet dan al direct aan hersen tumor denken enz, maar dan zou ik waarschijnlijk ook wel andere dingen voelen. Weet iemand hoe dit kan komen of heeft dit ook?
kanniet
Geplaatst: 08-07-10 09:34
Mijn zoon heeft dit. Hij is als baby hierop nagekeken en de conclusie was dat dit een aangeboren onschuldig iets is. Hij heeft ook de kleur iets afwijkend. Het ene oog is groener dan het andere. Ook is het pupilverschil wisselend. De ene keer zie je het beter dan de andere keer. Nu hij volwassen is valt het allemaal minder op en ziet (bijna) niemand het meer. Als het nu pas is gekomen zou ik het wel na laten kijken. Veranderingen moet je gewoon goed in de gaten houden.
Aria_zz
Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-10 22:45
bedankt voor je reactie. ik weet niet of het net nu is, het viel een vriendin plots op het kan dus aangeboren zijn maar dat weet ik niet.