Ik kreeg 2 weken geleden een urineweginfectie en een keelontsteking, de urineweginfectie ging weg door antibiotica maar de keelontsteking werd alleen maar erger, en dus werd ik door de HA doorverwezen om bloed te prikken. De Paul B. screen was positief, m'n leukocyten waren verhoogd en morgen hoor ik de Epstein-Barr test (de definitieve uitslag). Morgen moet ik ook opnieuw laten prikken voor mijn leverwaardes.
Nu slik ik Echinaforce voor m'n weerstand en een supplement met alle vitamines, mineralen en spoorelementen omdat ik vrijwel geen eetlust heb en zo toch alles binnen krijg. Ik slik geen medicijnen meer, drink geen alcohol (nooit gedronken ook dus dat scheelt weer) en slik geen pijnstillers om m'n lever zoveel mogelijk te ontlasten. Ik heb nu nog steeds een flinke keelontsteking en last van koorts... En of de koorts wel of niet weg is beslist of we dinsdag naar Vietnam en Hong Kong op vakantie kunnen... duimen dus
Zijn er mensen die ook Pfeiffer hebben (gehad)? Wat deden jullie om je lichaam een beetje te helpen? Hoe lang duurde het bij jullie?
. Hoe meer rust hoe sneller het over is en hoe minder last je er in de toekomst van hebt. Ik heb er zelf ruim 1,5 jaar last van gehad en was daarna nog jaren niet helemaal fit. Sterkte en beterschap!

, hoop echt dat je op die vakantie kan.. maar doe dan echt wel rustig aan en luister naar je lichaam.. anders ben je nog verder huis 
Als ik het over kon doen had ik zeker langer rust genomen!