Ongeveer een jaar geleden ben ik van een groot paard afgedonderd, paard is 1.80 en ik viel vanuit galop recht op me knar op de grond. (heb ik van horen zeggen kan ik me niks van herinneren). Paar minuten buiten westen geweest etc. Heb toen zelf de conclusie getrokken dat dit een hersenschudding is en niet naar HA geweest. (mensen wilden wel een ambu bellen maar het schijnt dat ik toen keihard ben gaan schreeuwen dat ik dat niet wou, dus uiteindelijk niet gedaan).
Paar weken echt niet lekker door geweest en toen het weer ging weer op datzelfde paard gestapt, dit keer gooide die me dr af en kwam ik met me kop tegen de omheining,(daar weet ik ook niks van, maar volgens mij ben ik toen niet buiten westen geweest dus vind dat nog steeds een raar verhaal) maar omdat hij ook op me kuit ging staan wat mega pijn deed heb ik daar verder niet over nagedacht).
Dit was trouwens een jong paard die op z'n zachtst gezegt nogal onberekenbaar was.
Half jaar daarna klapte ik achterover met paard en al toen ie steigerde. Op wat last van mijn ribben na heb ik daar toen geen last van gehad. Maar sindsdien vergeet ik dus echt alles. Belangrijke en onbelangrijke dingen. Om wat voorbeelden te noemen, in de supermarkt weet ik niet meer wat ik moet halen, afspraken maken\nakomen, ik vergeet het gewoon. Dingen die mensen zegeen kan ik me niet herinneren. Omdat mijn vriend dit toch wel eng vond heeftie me toch naar HA gestuurd en die concludeerde dat ik een hersensschudding had. Gaat met wat rust vanzelf over. Had HA niet verteld van de vorige keren dat ik van paardlief gekieperd was.
We zijn nu een jaar verder en ik merk nog steeds geen verbetering, vergeet nog steeds alles, en dat maakt mij heel erg onzeker. Heb al geprobeerd een lijstje te maken met "what to do vandaag" werkt leuk, tot je vergeet dat je een lijstje hebt om maar weer eens wat te noemen.
Verder kan ik me wel gewoon concenteren op een boek oid, dan kan ik je de volgende dag precies vertellen waar het over ging.
Ik vraag me af of iemand dit kent of zelf heeft en vooral of dit toch iets te maken heeft met die stuiters op m'n kop. Vroeger had ik hier echt nooit last van, hoefde zelfs geen agenda bij te houden omdat ik alles zo kon onthouden, ook dingen die verder vooruit geplant stonden.
Wie o wie kan mij hier meer over vertellen?
Ow ja ik rijdt altijd met cap

)