Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mossel schreef:`je wordt niet verkoude van kou, je wordt verkouden van een bacterie, en dat is net zo bij keelpijn
Thats_Me schreef:Drink je wel genoeg? Met dit weer moet je ook meer drinken en doe je dat niet krijg je ook sneller last van een droge keel en keelpijn. Daarbij heb je nu natuurlijk ook meer kans dat je op de tocht komt te zitten. Maar dan zou je ook verkouden moeten zijn en niet alleen een zere keel.
garny95 schreef:hou het in de gaten, bij mijn dochter is er een nare streptococ op haar keel gaan zitten en toen had ze roodvonk, doodziek geweest, vervolgens hebben we allemaal keelpijn gehad met het daarbij behoorende griepgevoel, ik hoor het veel om me heen, blijf er niet te lang mee lopen als er koorts om de hoek komt kijken
lovemeintje schreef:Mossel schreef:`je wordt niet verkoude van kou, je wordt verkouden van een bacterie, en dat is net zo bij keelpijn
ja dat klopt maar waarom komt nu die bacterie nu boven?
omdat ik een slechte weerstand heb,
en hoe kan dat als het zulk mooi weer is?
het is altijd bij mij in de zomer
is het omdat ik toe ben aan vakantie/rust
en waarom is het altijd erger als je een raam open hebt gehad?
ben geen dokter
maar google is je grootste vriend
Babel schreef:Mossel schreef:`je wordt niet verkoude van kou, je wordt verkouden van een bacterie, en dat is net zo bij keelpijn
Klopt hoor, maar als je al keelpijn hebt dan word het van droge lucht die uit een airco komt niet beter...
maar alleen een airco kan geen verkoudheid of keelpijn veroorzaken