Te trage schildklier > Thyrax?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jorinda

Te trage schildklier > Thyrax?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-10 17:42

Hoi allemaal,
bij mij is er uiteindelijk (na een aantal jaar...) na een aantal bloed testen uit gekomen dat ik een te trage werking van de schildklier heb en te weinig schildklierhormonen. Hierdoor heb ik ook een explosieve gewichtstoename gehad (25 kg in één jaar). Ik heb hiervoor het medicijn Thyrax gekregen. Zijn er hier mensen die ongeveer hetzelfde hebben, met de gewichtstoename en die hetzelfde medicijn heeft en toevallig ook weet of je daardoor ook afvalt? Want ik ben al een hele tijd bezig met afvallen en ik heb het idee alsof de kilo's eraf vliegen ( :+ ), maar de weegschaal geeft aan dat ik ik alleen maar 10 kg ben aangekomen.... Ik ben er best wel zat van en hoop dan ook, dat nu ik die medicijnen heb, dat ik in ieder geval niet meer aankom en misschien zelfs afval.

Ben benieuwd..

__Nathalie__

Re: Te trage schildklier > Thyrax?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 17:48

Ik slik het ook sinds een week of 8. Ik had ook heel veel gewichts toename en kreeg het er maar met moeite af.

Ik moest beginnen met 2 weken 1 per dag daarna 2 weken 2 per dag en daarna 3 per dag. Sinds 2 weken neem ik er 4 per dag en voel me beter als ooit!

Ik was al wat kilos kwijt maar sinds ik die pillen slik ben ik bijna 2 kleding maten in omvang kwijt, ondanks de weegschaal geen verschil geeft.

Ik ben heel veel vocht kwijt geraakt.
Heb het nooit meer koud, transpireer veel meer dus raak mn afvalstoffen eindelijk kwijt.
kan beter naar de wc
Mijn huid is beter, ben veel minder moe.

Krijg ook heel veel reactie's of ik zoveel ben afgevallen. Je ziet het wel goed maar kwa gewicht scheelt het helaas nog niks.