opeens flinke last van knie.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

moelly

opeens flinke last van knie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-10 13:32

hallo allemaal,

ik heb maandag sport dag gehad en dinsdag een excursie waarbij ik veel moest lopen.
nu kreeg ik tijdens die excursie opeens flinke pijn aan de buitenkant van mijn knie(rechter knie, rechterkant) hier loop ik nu al 3 dagen mee en de pijn word alleen maar erger. het buigen van de knie gaat erg moeilijk.
iemand zei dat het wat met de aanhechting van de spier kon zijn. áls dit zo is gaat het dan vanzelf over?
gaan als het morgen niet over is morgen naar de dokter. fietsen gaat wel en paardrijden moeizaam.

alvast bedankt

Romyv

Re: opeens flinke last van knie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 14:44

ik zou zowiezo bij pijn je knie te zwaar belasten. Rustig bewegen (fietsen in de lichtste versnelling) is wel goed, maar lopen en paardrijden moet je even mee oppassen. Vooral trappenlopen is dodelijk, dus op je kont naar boven en benede is het beste!

Ik weet niet precies waar het zit, dus kan verder weinig zeggen over wat het is.. Daar kan dje huisarts wel helderheid op geven!

rayo_de_sol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 14:47

vervelend hé dat je knie zeer doet! heb er al 4 jaar last van.
ik moet hem dan kraken, maar mijn knieen knakken ook als ik door mijn hurken ga.
bij jou ook zo?
als je er veel last van blijf houden zou ik even langs de huisarts gaan.

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-10 09:43

rayo_de_sol schreef:
vervelend hé dat je knie zeer doet! heb er al 4 jaar last van.
ik moet hem dan kraken, maar mijn knieen knakken ook als ik door mijn hurken ga.
bij jou ook zo?
als je er veel last van blijf houden zou ik even langs de huisarts gaan.

ja mijn knieën 'knakken' ook als ik door m'n hurken ga:S ga komende week even naar de huisarts;)

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 09:53

ik ken weinig vrouwen waarbij de knieen niet knakken hoor :+ Zeker als je lange benen hebt, zit er vaak een stukje speling in je knie gewricht (je benen lopen door je heupen ietsjes in een X vorm nl) waardoor het knakt..

Ik hoop voor je dat het gewoon een beetje overbelast is! Sterkte iig