Gele nagels

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Gele nagels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 18:07

Ik neem nooit meer dure nagellak.. echt nooit meer. Ik zweer het.. nooit meer.

Ik heb een fantastische, gifkleurige nagellak gekocht. Was echt niet goedkoop, duur merk ook. Afijn, netjes mijn nagels gelakt, laat het altijd maximaal 3 dagen zitten, daarna mogen mijn nagels weer even luchten. En voila, net als altijd wanneer ik dure nagellak gebruik zijn ze compleet geel uitgeslagen. Ik word er zo moedeloos van he.. met goedkope nagellak heb ik nergens last van, maar dat bladdert er na een uurtje alweer af..

Ik wil graag mooie nagels.. die niet geel uitslaan.. wat doen jullie er tegen? Ik gebruik nu ontgeler van Sephora, en langzaam trekt het wel weer weg.. maar als ik mijn nagels weer lak slaan ze gewoon weer geel uit.. -O-

Blon_D

Re: Gele nagels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 18:08

wat je moet doen is eerst een dun laagje blankje nagellak od harder oid aanbrengen en daarna de kleur ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 18:09

Dat was ik vergeten in de OP toe te voegen, maar zelfs dan gebeurd het. :) Zowel met als zonder blanke lak / verharder eronder. En ook alleen met dure nagellak eroverheen.

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 18:10

vreemd heb zelf nergens last van.. heb overigens ook geen last van goedkope afbladerende nagellak ofzo.. heb deze nagellak er al 2 weken op zitten allemaal goedkopie

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 18:12

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 18:18

Base coat werkt ook niet :) ik denk dat er een bepaalde gevoeligheid in mijn nagels zit.. maar ik zou niet weten wat -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 18:21

Heb je al eens geprobeerd om 2 laagjes basecoat aan te brengen en de volgende dag pas de kleur? Anders zou ik het ook niet weten, wanneer ik een basecoat gebruik heb ik nergens last van.

Dat de dure nagellakken meer geel uitslaan is omdat daar meer pigment in zit denk ik, vandaar ook een mooiere kleur.

Vithou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 18:25

Ik heb het ook, verharder, coat, blanke lak eronder.. niks helpt.
Inderdaad ook alleen de goedkope maar die zijn er inderdaad na een uurtje of een/twee weer half af. :\

Ik heb helaas ook (nog) geen tip voor je, wel lees ik even mee voor de eventuele tips die nog gegeven gaan worden. :)

Peach

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 21:10

Wat apart dat je daar gele nagels van krijgt. Gebruik je een bepaalde zeepsoort? Misschien heeft dat een effect op je nagels? Heb ik ook een keer gehad. (groene zeep)

goldith

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 21:28

Ik heb er ook veel last van, mijn nagels zien er zonder nagellak echt ontzettend vies uit doordat ze zo geel zijn, dus heb ik maar constant nagellak op....
Een basecoat helpt ook niet helaas. Van een vriendin heb ik de tip gekregen om citroensap op je nagels te doen ofzo? Heb het nog niet geprobeerd dus weet niet of het werkt. :)