Ik krijg Botox

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

silvana84

Ik krijg Botox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-10 07:43

ja ja jullie denken zeker dat ik me gezicht strak ga laten spuiten ;)

Maar nee hoor ik moet niet denken aan zo'n onnatuurlijk strak gezicht. Ik krijg botox in mijn oksels tegen overmatig zweten, een probleem waar ik al zo'n 6 jaar mee rond loop. Was het nu helemaal zat en aankomende donderdag krijg ik dan mijn eerste behandeling *D

Helaas ben ik nogal een mietje als het om naalden gaat en mijn pijn grens is nou ook niet bepaalt hoog te noemen ;(

Zijn er hier ervaringsdeskundigen die mij kunnen vertellen dat het uiteraard helemaal geen pijn doet? En hoe was het resultaat?

Heb er aan de ene kant zo veel zin in, eindelijk geen nare zweetplekken meer(heb trouwens al honderd en 1 producten uit geprobeerd om het zonder botox op te lossen) maar ben oh zo zenuwachtig :o

upendo

Re: Ik krijg Botox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 07:45

Ik dach het al, pws erover gedaan.. :))

Ik heb het zelf niet ondergaan, maar waarschijnlijk zal het meevallen. In verhouding met veel andere plekken op je lijf is je oksel redelijk ongevoelig, dus van die kleine naald voel je niet zoveel. :)

Het is wel zo dat het kan zijn dat de botox na een korte periode oplost en dan mag je weer.

Maar het is wel een van de meest effectieve manieren om zweet tegen te gaan. :j

Heel veel succes!

silvana84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-10 08:22

Dank je wel, ik heb wel eens een stukje op tv er over gezien en toen was de naald toch wel een stuk je groter dan die ze voor je gezicht gebruiken. Kan inderdaad vrij snel uitgewerkt zijn.

Ben vooral bang dat ik na 1 oksel de ander niet meer durf hahaha, misschien maar een vriendin mee slepen voor mental support.

_Marianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 08:24

Ik heb geen ervaring, maar ik wil je vast heel veel succes wensen! Blijf vooral denken aan het -hopelijke- resultaat, daar krijg je misschien wat meer lef van! Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 08:27

Wat grappig dat je dat gaat doen, ik heb 2 weken terug mijn derde behandeling ondergaan. En het is héérlijk helemaal geen zweetoksels meer!!

Tip: Neem 2 uur van tevoren ongeveer een paracetamol of een iboprufen in. Dit heb ik de derde keer gedaan omdat de eerste 2 keer best pijn deden (wel uit te houden hoor) en ik voelde veel minder!

Je krijgt vantevoren ook een bruistablet met een pijnstiller, maar je kunt beter voor de zekerheid vantevoren nog extra innemen, want die bruistablet werkt bij mij niet echt goed.

Waar laat je het doen? In NL is het minstens 800 euro meestal, wij (mijn moeder en ik) hebben een botoxkliniek in Antwerpen die heel goed aangeschreven staat waar je je oksels kunt laten spuiten voor maar 180 euro. Mocht je daar interesse in hebben mag je wel een PB-tje sturen, dan geef ik de kliniek door :)

Zunzuncito

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 08:33

Geen ervaring helaas, maar ik zag gisteravond een stukje op tv over een hartstikke leuk uitziende gozer die daar blijkbaar ook last van had. Om te zien hoe dat dit probleem zijn leven beheerst...ik vond het nogal wat. Gelukkig dat botox een (tijdelijke) oplossing is.
Heel veel succes met de behandeling!

samloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 08:37

Petite schreef:
Waar laat je het doen? In NL is het minstens 800 euro meestal, wij (mijn moeder en ik) hebben een botoxkliniek in Antwerpen die heel goed aangeschreven staat waar je je oksels kunt laten spuiten voor maar 180 euro. Mocht je daar interesse in hebben mag je wel een PB-tje sturen, dan geef ik de kliniek door :)

jeetje, wat een verschil qua bedrag! Daar zou ik ook even voor naar Antwerpen rijden. Dat dat zoveel kan schelen

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 08:39

ik heb ook botox gehad... spoten ze in mijn spieren om spasmes tegen te gaan. kan je wel zeggen dat dat goed pijn deed, maar een naald in een spier doet sowieso al pijn, en al helemaal als die spier niet ontspannen is... maar neem aan dat ze bij jou niet in een spier gaan spuiten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 08:56

De botox spuiten ze in de zenuwuiteinden zodat ze lamgelegd worden en geen zweet meer kunnen produceren. Je voelt het wel, maar echt pijn, nee. Het scheelt ook dat je alleen het prikje zelf voelt, daarna doet het totaal geen pijn meer. Bij mij helpt het zo'n 9 maanden tot een jaar, hoe vaker je een behandeling hebt ondergaan hoe langer het wegblijft meestal.

silvana84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-10 13:53

Zo petite dan werkt het behoorlijk lang bij jou, hoop dat het bij mij ook zo is.

Overmatig zweten is echt heel vervelend, zweten doen we allemaal en is heel normaal maar als je constant met natte plekken onder je oksels loopt en niks helpt word je er zo onzeker van.
Ik ga straks echt allemaal leuke t-shirts kopen, nu kan ik echt niet met licht gekleurde shirts lopen want dan vallen die zweet plekken veelste veel op.